Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Min assistent er blevet stjålet
Forfatter: 
Dato:  27-04-2009 09:44

Jeg har fået stjålet min assistent og skal nu finde en ny.

Det var en Garmin nüvi 660 jeg havde, men hun levede ikke 100% op til mine forventninger. Blandt andet synes jeg hun var lidt langsom om at finde ud af, hvor i danmark jeg overhovedet var og så tror jeg hun led lidt af afstandsforvirring.

Så nu vil jeg lige høre Jer, om I er glade for Jeres assistent (GPS i dette tilfælde) og om I kan fortælle lidt om fordele og ulemper ved Jeres.

/Anne

♠ Schilling Foto ♠

♥♥♥
Indlæg om Ponygården

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-04-2009 10:09

Jeg kører rundt med sådan en: www.mobilewhack.com/reviews/ tomtomone_gps_for_australia.html

Den har før bedt mig dreje af motorvejen, for derefter at køre på igen (Skulle fra Roskilde til Brøndby stadion). Da jeg havde gjort dette 3 gange, opgav jeg, og prøvede mig frem

Afstande er den heller ikke 100% optimal med, og drejer man ikke når hun beder en om det, kan det godt lyde som om hun bliver en smule mere sur, ala "drej NU!".

Den er god nok, når jeg nu ikke har andet, men jeg ønsker mig da helt sikkert en ny :)

Skrev Tatjana

Akvarier med tilbehør sælges.

Send pb for mere info.

www.hebl.dk

Hjælp de polske børnehjemsbørn

0
0
Svar på denne tråd

morgensure assistenter
Forfatter: 
Dato:  27-04-2009 10:36

Uha Tatjana

Den tror jeg hellere jeg må springe over så, - skal ikke have sådan en morgensur assistent. Skulle meget gerne være en med lidt smil i stemmen.... hvorfor er det egengtlig, at alle de der assistenter skal have kvindestemmer, - jeg vil have mig en dejlig dyb mandestemme.

/Anne

♠ Schilling Foto ♠

♥♥♥
Indlæg om Ponygården

0
0
Svar på denne tråd

Klarer meg
Forfatter: 
Dato:  27-04-2009 10:52

uden. Jeg skulde uanset ha smadret udyret ved første forsøg på at kommendere rundt med meg. Det er JEG som kører. Om jeg vil køre vild, så må jeg godt det.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  27-04-2009 12:03

en TomTom Go930 (tror jeg). Den er fin nok. Dog var den ikke helt opdateret med noget vejarbejde/nye veje ved Århus, men vi nåede da frem:) Man kan i øvrigt downloade andre stemmer til den, så man kan også få mandestemmer. Chefen havde vist valgt en der siger "Ja så nåede vi frem alligevel", når man ankommer til destinationen:)

Og så kan man ændre opstarts og nedlukningsbillede samt vælge andre bilmodeller til at køre rundt på den:)

Så generelt er jeg rigtig glad for den.

HP: www.staldlindskov.dk

Fjordhingst sælges, se mere HER

0
0
Svar på denne tråd

Tatjana ♥Limaro♥
Forfatter: 
Dato:  27-04-2009 15:07

hehehe den har jeg også prøvet, men du skal såmænd bare ændre på indstillingerne i din tomtom gps. F.eks. hvis nu den står på kortest mulige rute kan den finde på at lave det stunt med at du skal af og på motorvejen hele tiden.

Hvis du ændrer til hurtigst mulige rute skulle den gerne stoppe med det.. det gjorde min ihvertfald, og den har ikke gjort det siden.

MVH Trine

Un cruzado con genio y corazon

En krydsning med hjerte og karakter

www.bricksite.com/romero

0
0
Svar på denne tråd

Garmin Nuvi
Forfatter: 
Dato:  27-04-2009 17:59

Min Kæreste og forældre kører med den største og nyeste af Garmin Nuvi Gps, ved ikke hvad den hedder mere end nuvi.

Men den kan nu finde rundt ganske fint og instilles på mange forskellige stemmer, minus tale, undlad at bede en om at vende om og bare beregne en ny rute osv.

De virker upåklageligt, men kan ikke rigtig finde rundt som håndholdte i stisystemer i provinsen.

Mvh. Kiki

When life hands you lemons, ask for tequila and salt and call me over!!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-04-2009 00:15

Mariposa: Fedt. Det må jeg da vist lige prøve, næste gang den bliver taget i brug :) Mange tak for tippet!!!

Skrev Tatjana

Akvarier med tilbehør sælges.

Send pb for mere info.

www.hebl.dk

Hjælp de polske børnehjemsbørn

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider