Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Billede søges af Albion dressur sadel
Forfatter: 
Dato:  07-07-2004 12:18
Overvejer lidt at sælge min Stübben Tristan DL dressur sadel og købe en Albion dressur sadel i stedet.

Er ca prisen på dem ikke over 16.000 Kr. ??

Har i gode eller dårlige erfaringer med dem, og nogen som har et billede?

:-) Hilsen Pernille&Baronen :-)
Det er ikke fordi ting er vanskelige,
vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør,
ting som er vanskelige (i)

0
0
Svar på denne tråd

albion...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2004 12:54
er en super sadel. Har Albion Style SL til dressur og Albion Legend K2 til spring. Hasr købt begge mine sadler brugt i Serige, da de er ret svære at finde brugt i Dk i rigtig str.

Du kan finde dem her: http://www.albion-saddlemakers.co.uk/

http://www.equidana.dk/albino.htm
0
0
Svar på denne tråd

flot sadel
Forfatter: 
Dato:  07-07-2004 14:52
men syntes de minder utrolig meget om windsor sadlerne.
Jeg har selv en windsor elite dressursadel, og har redet i en albion før, syntes det er akkurat det samme for mig, bare prisen på en windsor er billigere.

men det er nok smag og behag
KnuZer
{> Pernille & Tambo {>
0
0
Svar på denne tråd

oOo Tambo oOo-.....
Forfatter: 
Dato:  07-07-2004 16:22
.....-oOo Tambo oOo-..... : hæhæ så beholder jeg bare min stübben **gg** jeg hader windsor... men jeg tror også jeg beholder den jeg har..jeg sp billederne på hjemmesiden og det så ikke ud til at være en sadel for mig. og der er desværre ikke andre sadler jeg kan lide...men stübben er rigtig god..men den er bare lav bagved..så der er ikke så meget støtte.... kun foran..

:-) Hilsen Pernille&Baronen :-)
Det er ikke fordi ting er vanskelige,
vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør,
ting som er vanskelige (i)

0
0
Svar på denne tråd

Albion...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2004 16:43
ER en klasse for sig, og de er bestemt ikke på niveau med Windsor....Min søster har lige solgt sin nye Windsor og købt sig en Albion style Sl. (Var kommet til at låne hende min for en periode ;-D ) Albion er utrolig blød, sadel klapperne er så smidige at de kan krølles helt sammen....de er desuden gode for hesten gr. den er bred ml. puderne + at den er stoppet med noget af det bedste uld.
0
0
Svar på denne tråd

Albion og Windsor
Forfatter: 
Dato:  08-07-2004 11:05
er ikke det samme. Jeg har både haft Albion og Windsor.

Albion sadlen har ikke lige så dybt sæde som de nye Windsor sadler. Læderkvaliteten i Albionen er bedre og kammeret (afstanden mellem sadelpuderne under sadlen) er ligeledes bredere i en Albion sadel, hvilket giver hesten større rygfrihed.

Albion sadlen er bredere i sædet end Windsor'en, som har en smallere talje (godt hvis man ikke er så bred i lysken / ikke god til at sprede benene). Knæpuder / støtten er blødere i en Albion end i en Windsor.

Gjordene er ligeledes forskellige. I den nye Windsor model er der trepunktsfæste - det er der ikke i Albionen.

Om man foretrækker den ene eller anden er en smagssag og afhænger vel nok også af, hvilken sadel der ligger bedst på hesten. Men kvalitetsmæssigt er Albionen lige en tak bedre end Windsoren.
0
0
Svar på denne tråd

Zafir's Albion
Forfatter: 
Dato:  15-07-2004 15:28
Hvis du vil se min Albion, så kan den ses liggende på Zafir med mig placeret oveni på wiegaardens fotoside, du skal søge under diverse og på "Zafir", så dukker de op.

Jeg er meget glad for min sadel, det er den eneste der kan ligge på ham, men den måtte så laves efter mål, han kunne ikke passe standardmodellerne.

Jeg sidder godt i den, der er tilpas støtte, men man sidder frit og bliver ikke låst i sædet (som mit bækken ikke kan tåle)

God Sadeljagt...
Anita

Jeg rider for min egen glædes skyld -og andres mening om vores formåen skal ikke tage glæden fra mig!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider