Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Rideskole/klub Århus søges
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 23:25

Jeg er nu efter lang tids søgen ved at give op. Kan det virkelig passe at man ikke kan finde en ordentlig rideklub i Århus eller deromkring.

Min veninde og jeg tog på rundfart en dag, men de fleste steder var bare en lille går hvor de havde et par fjordheste og en udendørsbane. Ikke fordi jeg kræver det vilde, men et dyr på over 160 stg og et ridehus er nu altså rart.

Vi gik i Skåde i et års tid og var egentlig vældigt tilfredse. Indtil de skar ride"timerne" ned til 3 kvarter og satte priserne op. Som studerende har jeg ikke råd til at give 400kr om måneden for 45min, når der også skal betales 500kr i kontingent.

Jeg ved ikke om det er os der er frygteligt krævende, men synes at det er urimelige priser.

Så hjælp mig, kan det lade sig gøre at finde et sted med ordentlige heste og faciliteter til priser man kan betale sig fra?

"Noget meget smart, klogt, filosofisk eller yderst morsomt"
0
0
Svar på denne tråd

Tja....
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 13:14

Åstrup Sportsrideklub lige nord for Århus har i hvert fald også heste....Dertil kommer en voksen underviser, der har ansvaret for rideskolen.

Du kan læse mere på http://www.aasrk.dk/3609381. Så vidt jeg kan se, er månedsprisen 315 kroner...Og derudover kommer jo så kontigent, men det slipper I jo ikke for nogen steder :-)

Kh. Britt

Valhallas Abigail "Abby" - En af verdens smukkeste heste

Welsh Cob - mit valg

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 13:20

Nej det ved jeg godt, men der er stadig forskel på om det er næsten 600kr om måneden ialt for 45min. eller om det er næsten 400kr om måneden ialt for 60min..

Den ser rigtig hyggelig ud Åstrup rideklub og hestene ser også fine ud, tror at vi tager derud og kigger en dag.

Tak for hjælpen :D

0
0
Svar på denne tråd

hejsan
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 14:36

Ellers er der også Skårupgård Rideklub - www.SSRK-rideklub.dk

Mvh.

Dorte

Søger Læreplads som Beslagsmed i Østjylland. Er færdig med Grundforløb.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 14:38

Dorte: Ved du om de har heste der og i så fald hvor mange? På hjemmesiden kan man kun se billeder af 2-3 ponyer.

0
0
Svar på denne tråd

hva med private steder?
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 21:06

nu, ved jeg ikke helt hvad du søger, men har du overvejet et privat sted? Måske der var nogle som godt kunne bruge en hånd med deres hest nogle gange om ugen og ofte koster det faktisk det samme (hvis det koster noget) at passe en andens hest, som det gør at ride undervisning på en rideskole/klub. De fleste privatryttere får jo også undervisning så det er der nok også mulighed for at du kan få. Mange private steder har enten selv gode faciliteter eller også har deres nabo eller naboens nabo :-)

Mvh

Carina

Med fjordhesten Fanni :-)

0
0
Svar på denne tråd

skanderborg rideklub
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 23:38

www.skanderborgrideklub.dk det tager ikke langtid i tog til skanderborg - og det tager ca. 15 min fra stationen til rideklubben på gå-ben(10min hvis man har det "lange ben foran")

"ingen hest har græsset forgæves"-steffen brandt ...

0
0
Svar på denne tråd

hejsan
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 22:54

ja, de har heste. De har også et par privatejet heste som går med. Så lige hvor mange det bliver i alt kan jeg ikke lige i hovedet.

Men det plejer ikke at være et problem at få en "stor" hest hvis det er det man vil.

Mvh.

Dorte

Søger Læreplads som Beslagsmed i Østjylland. Er færdig med Grundforløb.

0
0
Svar på denne tråd

Sabro..
Forfatter: 
Dato:  19-04-2009 09:04

Tror også at det er billigt i Sabro, og de har også store heste. Ikke verdens største sted, men meget hyggeligt.

Louise

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-04-2009 12:40

vivi (Thorleif): Så vidt jeg kan se er der kun 2 heste?

Sille77: Okay, tror helt sikekrt at vi prøver at køre derud og kigge.

Louise83: Vi har været i Sabro, men så vidt jeg husker havde de kun 2 heste og frygtelig mange fjordheste. Jeg synes også at det var hyggeligt derude, men to heste var ikke helt nok. Og så vidt vi kunne forstå på ridelæreren kunne man også kun ride på begynderhold som voksen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider