Jeg har lige fået en større sending hjem. Havde bestilt et par Elite og et par Grand Prix ridebukser. Jeg må nok tilstå, at jeg er meget skuffet over Elite-modellen i pasformen og en smule i kvaliteten. Til gengæld er jeg ellevild med Grand Prix-modellen!!! Jeg troede aldrig, jeg skulle sige det, men de er endnu mere lækre end mine Hoffmeier Microfaser
Så dem har jeg bestilt et par mere af.
Derudover har jeg fået en "teknisk" polo, som er rigtig lækker, strømper (eeelsker deres strømper!!!) en forårsjakke som jeg sender retur og et underlag. Jakken er sådan ok kvalitet
Men pasformen... Det er en bombermodel og den er totalt stor i overkroppen og så er den meget lille i elastikken forneden i forhold til. Ved godt, jeg er lidt pæreformet, meeen...
For nylig var jeg ude i Horzebutikken i Århus, hvor jeg købte en vest. Den er også super lækker og sidder rigtig godt.
Et minus ved butikken var at de næsten havde udsolgt alt det, der var i kataloget, så køreturen stort set var forgæves
Så jeg måtte ind og bestille på nettet og der kan man jo som bekendt ikke prøve tingene først...
Så det har været en vældigt blandet landhandel af erfaringer...
Mit råd er, at du skal kører til en Horzebutik, hvis du har mulighed for det, da kvalitet og pasform svinger rigtig meget.