Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Tøj fra Horze - kvalitet?
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 10:59

Har kig på lidt tøj fra Horze (bestille over nettet) men hvordan er kvaliteten egentlig?

Og er hvordan er de at handle med over nettet?

Thrine
Super 1 års dressurhoppeplag til salg!
Billeder og video haves.

Se link til video på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Kvalitet....
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 11:45

Jeg har en jakke derfra. Synes kvaliteten er udemærket til prisen !

Jeg har dog ikke købt den online men til Hingstekåring i Herning.

0
0
Svar på denne tråd

ok men ikke lækkert
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 12:18

kval er som Carloline skriver ok til prisen, men ikke super lækkert/funktionelt i min verden

Så hellere bestille mærrkevarer fra udlandet

NB Thrine der er et par nye billeder af Cille på min præs hvis du er nysgerrig

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 21:08

Jeg har et par ridejeans fra Horze, som jeg er super glad for. De bliver både brugt til hest og i skolen (nyvasket selvfølgelig ;-)), og de ser stadig pæne og nye ud.

Mvh. Julie

---

Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk

Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd

Horze...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 09:56

Jeg har købt et par brune ridebukser uden skind til 219 i deres forretning på Fyn - de fåes også på nettet. Synes de er rigtig gode og sidder dejligt til (man får ikke hænger*v). Specielt set i forhold til nogle andre ridebukser jeg har, som har været en del dyrere.

Når jeg har været i butikken synes jeg i øvrigt at noget af deres tøj er meget lækkert - også noget der kan bestilles over nettet.

Mht. til at handle ovet nettet, så er det dejlig nemt, og de er til at snakke med. Enten hvis man fortryder en handel eller skal have ændret. Synes de yder en god service.

Levering kan jo godt være lidt lang, for det skal sendes fra Finland. Men set i forhold til at det er fra Finland, så er den hurtig :)

Typisk 4-5 arbejdsdage.

Nogle ting foretrækker jeg at handle i horze og andre handler jeg i min lokale, lidt dyre, men lækre, rideudstyrsforretning.

- Michella -

c",)

0
0
Svar på denne tråd

Nææ tak
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 17:12

Jeg har en jakke derfra, med mit navn på..

Første og sidste

Jeg holder mig til Kingsland og andet kvalitet!

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 17:39

Jeg overvejede også at købe en horze jakke, af bomber modellen på et tidspunkt. Men da jeg prøvede den, var jeg virkeligt skuffet over kvaliteten, så det droppede jeg hurtigt. Jeg sparede en hundred lap mere op, og købte en Mountain horse på tilbud der er mange gange lækrere!

0
0
Svar på denne tråd

Horze...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 19:53

Jeg har lige fået en større sending hjem. Havde bestilt et par Elite og et par Grand Prix ridebukser. Jeg må nok tilstå, at jeg er meget skuffet over Elite-modellen i pasformen og en smule i kvaliteten. Til gengæld er jeg ellevild med Grand Prix-modellen!!! Jeg troede aldrig, jeg skulle sige det, men de er endnu mere lækre end mine Hoffmeier Microfaser Så dem har jeg bestilt et par mere af.

Derudover har jeg fået en "teknisk" polo, som er rigtig lækker, strømper (eeelsker deres strømper!!!) en forårsjakke som jeg sender retur og et underlag. Jakken er sådan ok kvalitet Men pasformen... Det er en bombermodel og den er totalt stor i overkroppen og så er den meget lille i elastikken forneden i forhold til. Ved godt, jeg er lidt pæreformet, meeen...

For nylig var jeg ude i Horzebutikken i Århus, hvor jeg købte en vest. Den er også super lækker og sidder rigtig godt.

Et minus ved butikken var at de næsten havde udsolgt alt det, der var i kataloget, så køreturen stort set var forgæves Så jeg måtte ind og bestille på nettet og der kan man jo som bekendt ikke prøve tingene først...

Så det har været en vældigt blandet landhandel af erfaringer...

Mit råd er, at du skal kører til en Horzebutik, hvis du har mulighed for det, da kvalitet og pasform svinger rigtig meget.

/Patricia

0
0
Svar på denne tråd

Patricia
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 22:01

Det er ikke kun i Århus. Horze på Fyn har også meget i kataloget udsolgt (eller aldrig haft det gætter jeg nogle gange på) :) Men de er venlige og priserne er ok, og service kommer næsten altid i første række for mit vedkommende. Også selvom jeg ikke har brug for den ;)

- Michella -

c",)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider