Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Gode læderstøvler - Nogen forslag?
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 00:44
Skal her inden ret længe ha' købt mig et par nye læderridestøvler, og så tænkte jeg lige jeg ville høre hvad I synes der holder bedst og er bedst at ride med...

Det eneste krav er at de ikke skal ikke koste over 3000 kr.

Håber i har lidt forslag - kender ikke ret meget til de forskellige støvler!

Mvh. Bettina...
desværre uden Macay :-(
Men nu med Termo :-)

If you can dream it, you can do it ;-)
Citat: Walt Disney
0
0
Svar på denne tråd

Königs og Petrie
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 08:43
Königs og Petrie er to gode mærker.

Spørgsmålet er, om de ikke lige akkurat sniger sig over din prisgrænse? Men begge mærker (specielt Königs) er støvler for livet!
0
0
Svar på denne tråd

Derby..
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 10:45
Derby støvler holder prisen og de er rigtig gode, også findes de i mange størrelser. Dog holder de nok ikke helt så længe som de "dyre" mærker.
0
0
Svar på denne tråd

Petrie
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 12:22
Er nogle gode støvler, i god kvalitet. Prisen er omkring 2000 på tilbud eller 2400,-

Mayflower af Krogsgaard søges...
0
0
Svar på denne tråd

cavallo
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 16:28
er efter min mening de bedste støvler.

Dressur modellen koster 3000kr, de har en stor dressurbue, som ser super godt ud.

spring modellen med snørre og lynlås koster også 3000kr. Har dem selv og det er simpelthen de bedste støvler at spring eller ride i.

så har de en all around model til 1700kr som jeg selv har, de er super læker, og holder evigt tror jeg!
KnuZer
{> Pernille & Tambo {>
0
0
Svar på denne tråd

tambo...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 19:14
Jeg har lige fået et par cavallo og de kostede over 4500,- Dem jeg købte var dressur model med lynlås. Utolig gode støvler, men prisen er også derefter..
0
0
Svar på denne tråd

Smal/bred fod
Forfatter: 
Dato:  21-06-2004 08:12
Jeg har Königs og har haft Cavallo, det fede ved Königs er at de er gode i fodbredden, de er lidt mere "damet", mine Cavallo var alt for brede i foden.

Men hvis du skal have nogle til hverdagsridning har min veninde rigtig god erfaring med Mountain Horse, den har forstærket fod og lynlås. Den fåes i både brun og sort, med og uden lammeskind. Lækkert om vinteren :-D

If you're not making dust
you're eating it !
0
0
Svar på denne tråd

Læste lige indlæget
Forfatter: 
Dato:  22-06-2004 13:59
Hejsa så lige indlægget hvad så hvis man er af den type med bredde læg hvilke ville i så anbefale..
Helst en springstøvle..
Tanja
;-D
Travfreak

MONTY ROBERTS RULES
Før du har redet en traver har du ikke redet.. (y)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg gav
Forfatter: 
Dato:  22-06-2004 16:17
2800kr for mine Königs for 14 år siden. Og bedre kunne mine penge ikke være anbragt!
Selv om jeg har redet i timesvis dagligt i faktisk alle 14 år, så kan man ikke se det på dem - de støvler holder livet ud.
Du kommer måske til at ligge lidt oveni de 3 tusser, for et par Königs i dag, men de penge er virkelig godt givet ud.

Køb dem nu lidt snævre i skaftet, for de tilpasser sig i løbet af 1-2 uger, og sidder herefter perfekt på benet.

Mvh. Lene Andersen

Stutteri Dryad
0
0
Svar på denne tråd

Königs...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2004 19:36
...min købte et par Königs til mig for et par år siden. Jeg bruger 40-41 i sko og har smalle lægge, og underligt nok havde den lokale rideudstyrsforretning et par brugte støvler, der passede mig næsten perfekt.

Det er temmeligt sikkert et par gamle herrestøvler, men slidte er de ikke, og sålen kan jo skiftes senere.

Min søster fik derimod specialsyet et par Cavallo, - en temmelig dyr fornøjelse. Hun måtte vente meget længe på dem og bruger dem nu kun til stævner. De har været til reperation første gang.

Mette (Fjolle)
-
0
0
Svar på denne tråd

Tykke lægge
Forfatter: 
Dato:  24-06-2004 20:38
Hej!

Ligesom travfreak, vil jeg også gerne høre om der er nogen her inde, der kan anbefale nogle læderstøvler til folk med tykke lægge.

Hilsen

Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

Charlotte...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2004 22:56
...bliver de som oftest ikke syet på mål - plus evt. udstyret med lynlås?

Mette (Fjolle)
-
0
0
Svar på denne tråd

Mette(Fjolle)
Forfatter: 
Dato:  25-06-2004 13:46
Du har selvfølgelig ret, men jeg synes bare at dette emne før har været oppe, med en lidt billigere løsning.
Det ender jo nok med at jeg må grive dybt i pengepungen, men hvis jeg nu kunne slippe ville det jo være det bedste :-D

HIlsen
Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

Cavallo eller Montar??
Forfatter: 
Dato:  26-06-2004 22:04
Jeg har selv et par Cavallo og jeg syntes de er meget gode.. Dog bliver farven hurtigt slidt op på indersiden af benet.. Og så lige et godt råd.. Køb ikke Montar ridestøvler.. For de holder ikke længe. En af mine veninder har haft dem i ca. 1 måned og de har allerede været til reparation, fordi sålen gik af..! Surt..

Mvh Helle
0
0
Svar på denne tråd

Königs and Cavallo....
Forfatter: 
Dato:  07-07-2004 12:16
Jeg har både Königs dressru med høj bue, og Cavallo dressur med høj bue. De er rigtige gode. Og er især glad for mine Königs..

Men mine Königs kostede over 4.000 Kr.

:-) Hilsen Pernille&Baronen :-)
Det er ikke fordi ting er vanskelige,
vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør,
ting som er vanskelige (i)

0
0
Svar på denne tråd

Har købt...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2004 23:37
Har idag købt mig et par Petrie Anky støvler(med ekstra høj bue).

Desværre må jeg vente lang tid på dem da fabrikken har ferielukket - Øv (n) Så får dem først i september! Trist...

Tak for jeres gode forslag :-)

Mvh. Bettina...
desværre uden Macay :-(
Men nu med Termo :-)

If you can dream it, you can do it ;-)
Citat: Walt Disney
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider