Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Racesafe RS 2000 i england
Forfatter: 
Dato:  31-03-2009 11:58

Hejsa

Jeg har fundet ud af at min nye sikkerhedsvest skal være en racesafe, og at den skal købes i england.. MEN HVOR?!

Nogle der har erfaringer med engelske sider der har denne vest?

Jeg kan finde den på masser af sider, men vil jo gerne være sikker på at den kommer frem når den er bestilt

På forhånd tak for hjælpen.

0
0
Svar på denne tråd

Iøvrigt...
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 21:58

Hvis den findes billigt i et andet land end england, går det også :-) det skal bare helst være et sted nogle har erfaringer med at handle :-)

0
0
Svar på denne tråd

AirOwear
Forfatter: 
Dato:  03-04-2009 10:10

Jeg købte en AirOwear sikkerhedsvest (model outlyne) og den sidder som var den malet på.

købte den her -

www.bitlessbridle.co.uk/shop/ index.php?main_page=pr...cts_id=474

De har ikke den du gere vil have, men hvis ikke du er 100 % sikker så ville jeg anbefale dig at tage denne vest med i betragtningen.

Outlyne modellen er lavet til kvindekroppen, så der er plads til det hele og sidder rigitg godt ned over barmen og i taljen.

www.airowear.com

0
0
Svar på denne tråd

service
Forfatter: 
Dato:  03-04-2009 10:11

de var desuden supe flike, og sendte den meget hurtigt indenfor en uger, på trods af at den ikke var på lager..

0
0
Svar på denne tråd

sverige
Forfatter: 
Dato:  03-04-2009 10:25

pt er der også kursfordel ved at handle i nabolandet Sverige.....

så du må google på modellen og prøve at finde en forhandler i SE.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

hm.....
Forfatter: 
Dato:  03-04-2009 13:33

Tak Lene for link, men jeg tror helst at jeg vil have en med celler :-) Selvom den ellers også ser god ud..

Karinae: Har kigget i sverige, men har ikke kunne finde den så billigt som i UK (omkring 15-1600 ddk i sverige og 1000 ddk i england).

0
0
Svar på denne tråd

Racesafe...
Forfatter: 
Dato:  04-04-2009 13:07

Stor fan af Racesafe!

Jeg købte min på via Treehouse - og gav omkring tusind kroner (det var dog inden pundets kursfald).

www.treehouseonline.co.uk/ product_list/65

mvh Sisse

0
0
Svar på denne tråd

SisseD
Forfatter: 
Dato:  04-04-2009 17:10

Den koster stadig ca. 1000,-, tak for link! Det er også det sted jeg har fundet den billigst - er glad for anbefalingen, så jeg bestiller der.. Hvor lang tid gik der inden du fik din?

0
0
Svar på denne tråd

Racesafe...
Forfatter: 
Dato:  04-04-2009 23:23

Jeg kan ikke helt huske det - men de var i hvert fald meget flinke og ringede mig op, fordi de havde problemer med et eller andet i min bestilling - jeg tror måske det var fordi de ville advare mig om at det kostede lidt ekstra i porto til udlandet eller sådan noget - mit indtryk er i hvert fald, at de er meget fair og reelle at handle med.

Jeg ville bare skrive og spørge dem om leveringstid, jeg tror roligt du kan regne med at de holder hvad de lover.

mvh Sisse

0
0
Svar på denne tråd

obs beta 1 og 3
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 22:43

Racesafe findes i en beta 1 udgave som sidste link, denne kan ikke bruges i military konkurrencer. En beta 3 kan, jeg har fundet den på www.borjes-tingsryd.se til ca 1100,- der finde sden i grå, men det kan jeg godt leve med når jeg sparer 1500,-

0
0
Svar på denne tråd

Ehm...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2009 12:18

Det er altså ikke en Beta 1 den på sidste link - det er en 3´er. Jeg købte dn på denne side, og havde den på 5 dage. Kostede ca. 1100,- inkl. fragt.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider