Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anbefaling af kattepension...
Forfatter: 
Dato:  31-03-2009 10:42

Hej...

Der er sket det fantastiske, at jeg skal til Island til sommer med familien, men det betyder desværre at Lille-missen skal i pension, da vi ikke kender nogle der kan passe den..

Jeg bor på sjælland, så pensionen skal være på sjælland, men område er ikke noget krav.

Min kat blev fundet som værende 3 uger gammel, det er en kat der ikke er tryg ved andre mennesker og skal lige se dem an først.

Den bryder sig heller ikke om andre katte, så den skal gå i et bur alene og ikke lukkes sammen med andre katte.

Kan i anbefale en god pension? med rigtig god plads og god pasning?

Katten er idag ca. 1 år gammel...

Det er denne her charmetrold...

Team Dandanel
"Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af :-) "

Nu med hingsteføl efter Blue Hors Hotline.. født d. 08-04-08
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  31-03-2009 10:51

www.denrenebakke.dk/index.html

Prøv dem her...

Har desværre ikke selv prøvet dem endnu.

Hilsen

Henne

0
0
Svar på denne tråd

inges kattehjem
Forfatter: 
Dato:  31-03-2009 15:56

Det er i Glostrup.

Det koster 75 kr om dagen.

Hilsen Benedicte

SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET

Dejlig cremello quarter hoppe sælges

http://wisemice.dk/salg.html

0
0
Svar på denne tråd

ja det kan jeg
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 02:00

Qulikat pension ved Præstø,så det er i syd Sjælland.

Se kattepension.dk.

Kh.Tine

Midt om natten-og tom for tanker,sidder jeg her og mit hjerte banker....

0
0
Svar på denne tråd

der er altså lige
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 07:22

Amigos kattepension http://www.amigos-kattepension.dk/

har gode tilbagemeldinger fra kunder, som er meget tilfredse

Pia

Vi udlejer testpad, check selv om din sadel ligger godt nok www.noas-shop.dk/nyheder/ nyheder_marts_09_da/

0
0
Svar på denne tråd

Hej alle sammen
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 08:42

Tusind tak for jeres bud... hører meget gerne gode erfaringer...

Da vi ikke har prøvet det før, så det er ret nyt for os at sende den i pension, da vi heller ikke har haft kat før.

Team Dandanel

0
0
Svar på denne tråd

kanon kattepension
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 09:01

Hej jeg bruger ALTID dette sted til min kat og jeg kan kun anbefale dette sted som min mor og far's kat også altid bliver passet når de rejser.Vi har brugt dette sted til lange rejser på 1-2 mdr. samt korte 2 uger og katte er altid den samme efter besøg/ ferie hos dem. man kan ønske de kommer ud alene el. sammen samt bare være helt alene i sit bur under skønne omgivelse. tror det er omkring 100kr pr dag,men ikke helt sikker på pris.det skal du nok selv undersøge.....det være at tage et kig evt. en besøg af stedet og du og din kat falder for dette sted. www.kameludl.dk... kan kun sige de gør alt for din kat...

Held og lykke med at finde et sted

ps. det ligger tæt på helsinge nordsjælland

0
0
Svar på denne tråd

Herlufmagle
Forfatter: 
Dato:  03-04-2009 09:22

Vores Skovkatmis skal også i pension for første gang på mandag, i en uge. Jeg undersøgte markedet godt, og endte med at vælge denne www.tertzos-kattepension.dk/

Vi var dernede og kigge og tale med ejeren inden vi bestemte os. Hun virker simpelthen så sød og glad for dyr. Udover kattepensionen avler hun BernerSennen hunde og har to ponyer og et akvarie Hun har tidligere avlet MainCoon katte.

"værelserne" ser rigtig hyggelige ud, men det vi faldt rigtig for var at der er web kamera i hver værelse Så vi kan bare gå ind på nettet og se til vores mis mens vi er på ferie.

Og når man vil udstille på webcam hvordan katten har det, ja så tror vi altså på han får det godt!

Hilsen Suzai

0
0
Svar på denne tråd

Pension
Forfatter: 
Dato:  03-04-2009 23:23

Jeg regner med at få en veninde til at bo i min lejlighed, hvis det bliver aktuelt med kattepasning. Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at sætte min kat i pension! (puha, jeg bliver jo nok også tvangsindlagt til ferie på et tidspunkt). Primært fordi at jeg er afsindigt nervøs for, hvad hun kan blive smittet med. Kattevaccinationer er ikke 100% dækkende, og de sygdomme, kattene kan skrabe til sig, i form af f.eks. herpes og calici, er livslange sygdomme. Hvis katten er udekat er det jo dog en daglig risiko, men nu har jeg jo selv indendørskat.

Men bortset fra det, så synes jeg, at der er blevet forslået nogle rigtig gode steder. Især den er Tertzos er da et besøg værd, hvis der ingen andre muligheder er. Alternativt kan der jo også bare komme noget og nusse og tilse katten en gang dagligt? Især hvis den alligevel ikke vil sætte pris på pensionsfolkene (du skriver, den er reserveret).

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skal....
Forfatter: 
Dato:  04-04-2009 06:52

Vi har besluttet os for at tage ud og se på den i præstø og den i Herlufmangle (Tertzos).. men tror det bliver den sidste, for så kan vi aflevere vores marsvin sammen med katten, det ville være nemt.... de dyr holder meget af hinanden.

Ja, katten er reserveret, men vi tør ikke have den her i huset i 9 dage, den kan kun være i køkkenet, da den sikkert vil lave ballade i stuen, når den er uden opsyn..

9 dage i et køkken, puha for en lugt og det vil også være synd for hende...

Skulle der komme en og passe hende og hun render ud for dem, får de hende aldrig ind og de er nødt til at blive mens hun er ude, for naboens kat er rigtig meget efter hende, så alle dørene på begge sider af huset skal stå åbne når hun er ude og det hun synes bedst om er, hvis man går en tur i haven med hende...

Så hun er lidt special... derfor vælger vi en pension, da det er meget lettere..

Vi ved katten nok ikke vil synes om det, men det må den altså leve med og så håber vi den lære, at der altså også findes andre katte i denne verden som er søde... hehe..

Team Dandanel

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider