Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Nogle der kender..
Forfatter: 
Dato:  16-03-2009 19:39

Hej alle...

I vores forening er der stor stemning for at afholde et kursus/foredrag om klargøring og fremvisning til kåring, men jeg synes det er svært at finde nogle steder som afholder sådanne, så nu håber jeg på hjælp herinde fra.. :)

Er der nogle af jer herinde som kender en stald her på Sjælland, hvor de tager heste eller ponyer i træning til kåring...?

Eller kender I nogle som afholder foredrag/kurser om det, for klubber...?

Jeg forestiller mig at det er helt fra start med hvordan man træner hesten, vask og klargøring og fremvisning.. Gerne med en masse fif..

Det skal ikke være sådan et kursus hvor man selv skal have hest med, de må meget gerne selv have nogle at vise det på..

Hvis det er kan vi selvf. godt selv prøve at finde et sted at afholde det og evt. selv finde nogle heste hvis ikke det skulle kunne lade sig gøre... :)

Håber der er nogle som har nogle gode foreslag..

Mange tak for hjælpen..

Vh Isabella

Stald Enekær, avl af Pintoer, 1'er ponyer og heste samt sportsponyer..

Kennel Asklund, opdræt af dejlige familiehunde, Eurasieren..

Hvalpe ventes midten af marts.. Skriv for evt. info..

0
0
Svar på denne tråd

hej isabella.
Forfatter: 
Dato:  17-03-2009 15:48

prøv at kontakte stutteri romeo.

De er meget rutineret i mønstring og klargøring til skue og kåringer, så det kunne jo være, at de gerne ville stå for sådan et Kursus. De har jo mange års erfaring, en del heste selv i stutteriet og faciliteter.

Går dine heste og ponyer med svømmefødder på folden.
Er din ejendom ved at drukne i mudder, så ring og hør om vi måske kan hjælpe dig

vognmand/entrepenør

Per Christensen 20285450

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider