Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Trailertræning.
Forfatter: 
Dato:  20-03-2009 09:56

Jeg har lyst til, at fortælle om Horsmann v/ David Brodin Larsen fra Kokkedal.

Min datter har en hest der absolut ikke vil i trailer, og hvis vi kan få den op, og begynder at køre, sparker han alt i stykker, så trailer skal på værksted hver gang. Han skader også sig selv.

I tirsdags skulle vi igen prøve, at få han i trailer. Da vi endelig fik han op, gik han i panik, og var ved at vælte trailer.

Så der skulle findes en løsning. Ringede til David, og fortalte om problemet. Vi havde så besøg af David i går, det var helt fantastisk, hvad David kunne lære hesten og os. Efter to forsøg, hvor det var min datter der håndterede hesten, gik den op. Efter en del forsøg gik den stille og rolig op, og så ud til at nyde det. Så kom vi til køreturen. David var i traileren sammen med hesten - det gik fint, derefter skulle den være alene, det gik også fint. Jeg kan på det varmeste anbefale David, hvis du også har problemer med trailer og kørsel.

0
0
Svar på denne tråd

Trailerlæsning
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 14:15

Hejsa.

Jeg har heldigvis ikke selv haft heste med trailerproblemer.

Men jeg har set David træne med 2 heste som jeg stod sammen med på et tidspunkt. Den ene var en hoppe som da den skulle flytte ud til hvor vi stod, måtte rides hele vejen. (omkring 15 km) Den ville bare ikke ind i den trailer! Men David fik den læsset stille og roligt og helt uden problemer.

Den anden hest var også en jeg stod sammen med. Ejeren påstod at den hest ikke kunne læsses og at den ville smadre traileren hvis man forsøgte. Men igen, på samme måde som før, fik han også læsset denne hest.

Så ja, jeg kan klart anbefale ham hvis man har problemer med at få læsset sin hest.

Hilsen Benedicte

SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET

Part søges til Bella. - GRATIS! :-)

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/213151/1/

Dejlig cremello quarter hoppe sælges

http://wisemice.dk/salg.html

0
0
Svar på denne tråd

David er skide god
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 21:01

Jeg kan også til hver en tid anbefale David, han har reddet mig flere gange når jeg stod med en hest der bare ikke ville læsses..

Bl.a. en hest der var forsøgt med i 4 timer og derefter opgivet.. David kom og hjalp og efter ½ times tid, så gik hesten op af sig selv når man pegede

Og så er han samtidigt altid flink og behagelig at være sammen med

Så kun positivt om ham herfra..

Hilsen Signe og Stjerne guldklumpen Emma

0
0
Svar på denne tråd

kuuuuun posetivt
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 13:46

Jeg har efterhånden set David læsse mange problemheste :)

& det ender altid med dejlig og god oplevelse for hest & ejer !

Jeg tager hatten af for ham .. han er sku en dygtig man :) & jeg anbefaler ham kraftigt :D

Julle

Lev dagen som var det den sidste

- EN dag er det den sidste !

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider