Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hesteforsikring?
Forfatter: 
Dato:  14-03-2009 09:34

Hej :-)

Jeg er netop blevet hesteejer igen, efter halvandet år hvor jeg har haft lagt ridningen lidt på hylden.

Nu skal vi så ha' forsikret min nye pony. Det er en pony på 4 år, som skal til at i gang med tilridningen.

Som udgangspunkt skal vi have en sygeforsikring på hende, og så er vi i tvivl om, hvorvidt det er aktuelt at få lavet en uanvendelighedsforsikring på nuværende tidspunkt, hvor hendes værdi kun er omkring de 20.000. Hvordan ville I i den situation forsikre jeres heste?

Derudover har vi heller ikke besluttet hvilket forsikringsselskab vi skal have hende forsikret under, så i den forbindelse vil jeg meget gerne høre om jeres gode/dårlige erfaringer med forskellige selskaber. Vi søger naturligvis en billig hesteforsikring - kan I i den sammenhæng anbefale mig nogen? :-)

På forhånd tak!

Mvh Antonia
*~* Tidligere med dressurponyen Bjerregårds Eros *~*

Forhåbentligt snart med en lille ny :)

0
0
Svar på denne tråd

Først så
Forfatter: 
Dato:  14-03-2009 10:06

tillykke med ponyen

Jeg har altid haft alm. brand og har KUN haft gode oplevelser. Mine har også været sygeforsikret, og har altid fået mine penge ganske få dage efter jeg har sendt kvittering ind hvis jeg har haft akkut dyrlæge, de har haft skader eller lignende. Da min hest skulle aflives godkendte de også på stedet, så han ikke skulle lide mere. Så jeg kan VARMT anbefale dem

De er nok ikke de billigste, men man får noget for pengene. Og så afhænger prisen af forsikringen jo af hvor meget du forsikrer ponyen for. men de er altid hjælpsomme over tlf. De har så også en hestekonsulent tilknyttet som kommer ud og "syner" din hest med dig og tager en snak, ganske gratis.

Nord, syd, øst, vest- heste godt, men pinto bedst.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-03-2009 10:12

Når det er en pony, til under 30.000 kr, vile jeg vælge dansk hesteforsikring. https://www.dyrekassen.dk/?DK Det fås ikke billiger. Jeg har dem til alle mine ponyer og jeg har aldrig haft noget at klage over.

Venlig Hilsen

Anni og Sava!!

og de andre knabstrupper.

Nu med kat.1 knabstrupper avlshingst.

Bedækning tilbydes.

Se mere på:

Dunkans knabstrupper

0
0
Svar på denne tråd

pony...
Forfatter: 
Dato:  14-03-2009 11:30

Jeg har et familie medlem der lige har købt en pony, de har fået den forsikret for 15.000 + sygeforsikring og ansvar for 1500 kr. om året... Så tror ikke det kan gøres billigere...

Og tillykke med ponyen

Folealarm udlejes... Ledig hele marts

kontakt mig her eller pr mail: herlev_mori@hotmail.com

Gasbeton sælges www.billiggasbeton.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider