Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Undgå dette wrap hø!
Forfatter: 
Dato:  12-03-2009 10:33

Vær opmærksom hvis du køber wrap fra Stald TH and kids i Assentoft. Det er åbenbart helt almindeligt at noget af høet er muggent fra start når ballen åbnes, selvom sælger anbefaler høet som topkvalitet og noget han kan stå 100% inde for! Ved henvendelse til sælger omkring det mugne hø bliver man fremstillet som hysterisk, fordi man ønsker høet byttet med noget der er i orden eller at lade handlen gå retur. Det er der ingen mulighed for, og samlet set har vi fået en utrolig dårlig service, og direkte vildledning omkring kvaliteten af wrap høet.

0
0
Svar på denne tråd

Annonce
Forfatter: 
Dato:  12-03-2009 12:33

Hej

Er det annoncen på gul og gratis med telefonnr. 86495599 ???

V.h

Karina

0
0
Svar på denne tråd

mht wrap...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2009 22:11

jeg syntes wrap er en rigtig god ide pga det lave støvindhold osv. men..... vi har fra 4 forskellige steder nu oplevet at wrappen ikke er i orden når vi får åbnet enkelte baller, og det tør vi simpelthen ikke løbe an på, så derfor.... har vi heldigvis prima hø i år- det kan man da se om er godt.

ved henv. til dem vi har købt ved får vi at vide at det kan være sket ude ved os eller under transporten, så her er heller ingen dækning.

Med venlig Hilsen
Mette og Chanel
Landejendom /hus på landet søges
i kolding omegn (maks 20 min fra kolding) med min. 15000 m2 jord, må gerne trænge til kærlig hånd. maks. 1,9 mill.
0
0
Svar på denne tråd

dårligt wrap
Forfatter: 
Dato:  13-03-2009 09:06

jeg havde en elendig wrapleverandør, som leverede vildt dårligt wrap. Jeg var dybt frustreret, og wrapmanden kom ofte med nye baller wrap, som OGSÅ var dårlige.

Han var dog en flink gut, som faktisk betalte mig næsten hele det fulde beløb tilbage igen, så jeg kunne købe wrap et andet sted. :)

0
0
Svar på denne tråd

kan let opstå
Forfatter: 
Dato:  13-03-2009 12:03

fejl ved wrap, uanset hvad.

Vi laver selv det vi skal bruge og kvaliteten har da varieret en del over årene, og har der været mug i dele så er det sorteret fra og resten brugt, har ballerne været meget mugne er de blevet kasseret, men man ved aldrig hvordan de ser ud inden man får dem åbnet...

Selv dem med mug i af vores hvor vi har brugt dele, har haft en meget fin foderanalyse.

Det er rigtig dårlig service du har været udsat for, som køber skal man aldrig føler at man bliver opfattet som hystersk eller lign.

men som forhandler tror jeg det kan være meget svært at se hvad der er topkvalitet og hvad der måske halter lidt bagefter. Især omkring wrap, da dette jo er pakket ind, og dermed først kan tjekkes som det åbnes.

mvh

Mie

med Fadligt ox og Dagirr ox samt palominohoppen Shakira!

Bedækning tilbydes af OX-araber, ren polsk afstamning og SCID-clear, se mere på min præs.

Godt hø sælges, minibig 450,- pr balle, skal afhentes

0
0
Svar på denne tråd

Lille bonusinfo
Forfatter: 
Dato:  13-03-2009 12:23

En overvejende del af de ødelagte baller mugner, fordi fuglene hakker små huller i plastikken.

Fuglene, gerne kragefugle, har lært sig at når det er koldt, så er der gratis og nem varme, når man har hakket sig igennem de 13? lag plastik. Så sørger gæringen for at man kan holde numsen varm.

Så det kunne være at nogen skulle opfinde et eller andet smart overdækningsfif, så vi ikke skal fyre for fuglene.

Rikke

www.lipizzan.dk

"The aim of the art is not only to ride a well conformed animal, but to get the very best out of those that have been less gifted by nature..."

(Ludwig Hünersdorf)

0
0
Svar på denne tråd

Ja fuglene
Forfatter: 
Dato:  13-03-2009 12:27

kan sagtens ødelægge wrappen. Men den kan også blive ødelagt hvis der kommer jord med når græsset rives sammen.

Vi laver også selv wrap og sælger det overskydende.

Vi har altid ladet kunderne bytte til nye hvis det får nogle som er mugne.

Selv bruger jeg resten af ballen selvom jeg finder noget som er muggent ved åbningen.

Hilsen

Bitten Larsen

Med dressur-mulerne Chanell Sakstrup (DV)

og South West Daylight (DV)

samt

"frederikken"- Walicha Brentedal (FHF)

Walicha Brentedal sælges.

Særdeles smuk dressurbetonet hoppe.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider