|
|
| Hvor kan man købe KEJLER |
| Forfatter:  |
Michella ♥Kronos♥ |
| Dato:  |
11-03-2009 12:08 |
|
De der små orange kejler, hvor kan de købes, forholdsvis billigt?  Enten over nettet eller steder på Sydfyn 
- Michella -
Det er IKKE ok at blive personlig (For hvem er så den barnlige?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RETTELSE |
Michella ♥Kronos♥ |
11-03-2009 12:28 |
|
Hvor pinligt. Det staves selvfølgelig KEGLE og ikke KEJLE... 
- Michella -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
|
|
købt mine i Hööks. Tror jeg gav omkring 25,- stykket.
Lækker dressursadel sælges: Cliff Barnsby model Anky Van Grunsven Nu med lækre farver: Ima Cutter Kid - APHA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dusty . |
Michella ♥Kronos♥ |
11-03-2009 12:36 |
|
TAK for det  Bare lidt træls, for skulle bruge dem i eftermiddag. Men de er billige. De koster 29 pr. stk. De blæser ikke omkuld?
- Michella -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har endnu ikke prøvet dem udenfor. Men jeg kunne godt forestille med lidt vælten i meget blæst. Hjørnely har også.
Lækker dressursadel sælges: Cliff Barnsby model Anky Van Grunsven Nu med lækre farver: Ima Cutter Kid - APHA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dusty - |
Michella ♥Kronos♥ |
11-03-2009 12:53 |
|
hehe ok  du ved tilfædigvis ikke hvad de hedder, de gummipinde med små spyd på, man kan stikke i jorden? De er som regel forskelligtfarvede og der er også nogen i kravlegårde, når man tager kørekort 
- Michella -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg kan ikke finde andre danske lev. Så skal du udenlands. Men mon man ikke kan finde på en lav selv model?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dusty . |
Michella ♥Kronos♥ |
11-03-2009 14:37 |
|
Det tror jeg jeg vil spørge min kæreste om han kan  Man tak for hjælpen ihvertfald 
- Michella -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh.. |
|
|
Jeg har købt dem i borjes-tingsryd i sverige. Der er godt nok bogstaver på (så man kan lave en dressur bane af dem), men jeg gav kun 85,- for 8 stk  Som slalom pinde bruger jeg landmåler pinde fra byggemarket, de kostede vidst 30-40 pr. stk, de er godt nok i træ, men fungere helt fint 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LineFabæch |
Michella ♥Kronos♥ |
11-03-2009 19:23 |
|
Det er præcis sådan noget jeg er interesseret i  Ved du om de har en hjemmeside eller noget - eller er de af et bestemt mærke som jeg kan søge på ? Hvilket byggemarked var det ?
- Michella -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Borjes tingsryd |
|
|
Her: www.borjes-tingsryd.se/ Glemte forresten at skrive at bogstaverne er klistermærker, så man kan bare tage dem af hvis det er Gå ind under E-handel, og så tryk på den danske flag, og så søg på "koner". Jeg tror det var i STARK jeg købte dem, men mon ikke de kan fåes de fleste steder..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LineFabæch |
Michella ♥Kronos♥ |
12-03-2009 11:42 |
|
Det er jo GENIALT  Ved du hvad porto er og hvor lang tid der går før man modtager dem med posten? 
- Michella -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Michella ♥Kronos♥ |
12-03-2009 12:06 |
|
æv men kan kun betale pr efterkrav Men de har godt nok mange BILLIGE ting 
- Michella -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Ja, man kan kun betale pr. efterkrav. Portoen er 78,- + 16 til post dk, så det er selvfølgelig en slat. Jeg tror der gik 4-5 hverdage.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Michella ♥Kronos♥ |
18-03-2009 11:28 |
|
Jeg har også modtaget en mail i dag om de er afsendt i dag Så glæder mig meget til at modtage dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|