Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

eskadron spring m/lam
Forfatter: 
Dato:  20-02-2009 19:03

Hej

Hvor store er disse i str?. Min araber skal han mon have full eller pony for der findes vist ikke i cob, desværre? Hvad er jeres erfaring med det mærke?

lisa

0
0
Svar på denne tråd

full...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2009 19:34

Åh sådan nogle ville jeg også vildt gerne have haft... Men så sagde hende i forretningen at de jo bliver beskidt... så kunne jeg ikke overskue dem alligevel...

Har ikke nogen erfaringer med dem, men lækre ser de ud!

Lene :-)

0
0
Svar på denne tråd

Købe løs lam
Forfatter: 
Dato:  21-02-2009 21:36

Jeg ville købe et par gamacher uden lam, og så købe lammeskindet løst ved siden af. Jeg har haft et par med fast lam, men syntes de blev ulækre, fordi de var svære at holde rene. Mht. størrelsen så er de meget "normale". Hvis der er lam i kan de virke en anelse mindre, da det er samme størrelse, der bare er sat lam i. Jeg vil mene, det især er længden på piben, der er afgørende om du skal have pony eller full.

Eskadron er et godt mærke, men jeg synes, der er lignende gamacher på markedet til billigere penge, som sagtens kan matche kvaliteten.

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 08:55

Jeg tror at en araber skal have str. pony, pga. de slanke ben og at det er bedre at de er lidt for korte, end for lange.

0
0
Svar på denne tråd

Lam...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 14:49

Jeg har dem med lam i. Jeg synes bestemt ikke, de er upraktiske. Jeg rider så godt nok også i hal hver dag, men de er nemme at vaske i maskinen med vaskemiddel fra Christ, så er de så pæne som nye. Jeg vasker måske mine 1 gang hver 2. måned. Super lækre gamacher, som holder godt og siger perfekt på benene De er alm i str. har du en lille 1´er pony ville jeg vælge pony, men har du en på 1,48, ville jeg nok vælge full.

Mvh. Sanne

** Smart 3 års Onassis/Michellino vallak sælges **

-skriv for info

KENNEL JAMMERBUGTEN
-AVL AF TYSK JAGTTERRIER

Se vores hjemmeside:

http://www.kenne ... ...

0
0
Svar på denne tråd

123465
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 23:31

Min araber bruger str Pony

Min store hest på 172 cm bruger full.

Synes heller ikke de er upraktiske..

Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk

Hestestrailer med lav egenvægt udlejes efter aftale i Hinnerup efter aftale

Andelslejelighed sælges i 8260 Viby J... Kontakt for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider