Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning silkeborg
Forfatter: 
Dato:  14-02-2009 20:29

Hej

Jeg søger opstaldning i Silkeborg området til en hest.

Det skal være med fuldpas

Ind-og udlukning alle ugens 7 dage.

Fodres med godt foder og hø/wrap

Ridehal og udendørs bane

Tæt på skov

Skriv gerne om stedet og prisen

Mvh

Christina

0
0
Svar på denne tråd

jeg kender steder
Forfatter: 
Dato:  16-02-2009 10:17

Jeg kender et par steder hvor jeg selv har haft mine muler stående.

Den ene er Anette Clausen, et ganske udmærket sted, men ikke tæt på ret meget skov, men Anette er rigtig sød.

Det andet er Stald Borlev. Jeg ved hun ikke har flere bokse pt, men snakken går på at hun måske hvis der var interresse for det, at de ville udvide stedet. Stedet er super, hestene har det som blommen i et æg, og det har opstalderne det i hvert fald også. Man røre ikke en finger selv, men betaler sig fra det hele, så er hun nemlig sikker på at det er gjort ordenligt. Man kommer blot og nusser hesten, og træner det man nu en gang træner. Skoven er næsten lige udenfor døren, og den er stor så man kan bruge masser af timer der. Havde jeg ikke haft muligheden for at have hestene hjemme, så stod de helt sikkert i Stald Borlev. Der er så mange plusser det sted, ja jeg kan faktisk ikke se nogle minusser.

0
0
Svar på denne tråd

borlevborlev
Forfatter: 
Dato:  18-02-2009 09:43

Og så er Jane, der har stald Borlev rigtig sød og selv en dygtig dressurunderviser, hvis man skulle ha' interesse i dét også. Har selv fået undervisning af hende

// Katrine

"Because I know you're too good to be true,

I must have done something good to meet you" :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider