Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Mountainhorse vinterjakke
Forfatter: 
Dato:  13-02-2009 19:24

Hej derude

Er faldet over en mountain horse GRACE vinterjakke på nettet, som jeg så overvejer at bestille. Er der nogen af jer der har den/kender til den? Kan ikke se nogen steder om der er 2 vejslynslås, og så vil jeg jo også ellers gerne høre om den er så varm og komfortabel som der skrives?

Men har også set en mountain horse bodyguard vinterjakke, som jo så også er lidt dyrere. Nogen der kender den? Er de beskyttelsesindlæg til gene?

Og er de så ellers "normale" i str?

Håber nogen kan hjælpe inden jeg bestiller:-)

Nord, syd, øst, vest- heste godt, men pinto bedst.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har 2
Forfatter: 
Dato:  14-02-2009 14:47

Jeg har lige været ude at kigge på mine Grace-jakker, og ja der er 2-vejs lynlås. Jeg er meget glade for min pga. den gode pasform, og så er den smart. Helt igennem en lækker jakke. Skal jeg komme med et minus, synes jeg dog ikke helt, de er så varme, som der reklameres med. Ved sådan et vejr, som der er i dag, har jeg altid en ekstra trøje eller vest indenunder. Det behøves f.eks. ikke ved min Kyra K jakke. Jeg kender ikke MH bodyguard-jakken, men jeg har en MH refleksjakke, som har lidt samme problem med varmen som Grace, men ellers en super jakke.

Mht. størrelsen, så synes jeg, de er meget normale. Mine Grace er henholdsvis str. M og str. L, og jeg bruger normalt str. M/L eller str. 38/40. Jeg tror dog, de på et tidspunkt kan have ændret størrelserne, for de 2 jakker virker ens. Min refleksjakke er til gengæld unisex, for den er str. M, men virker stor.

0
0
Svar på denne tråd

super jakke
Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 14:35

Jeg har lige købt min nr. 2 grace.

Grace bruger jeg når jeg rider og det er meget koldt, samt til staldarbejde i samme vejr, men skal man stå stille og kigge i en kold ridehal/stald, så er det en god idé at have ekstra indenunder.

Den første grace jeg fik, fik hul i foret i lommerne ret hurtigt og nu efter 3 år synger lynlåsen på sidste vers, men det har været en super lækker jakke, ellers havde jeg nok heller ikke købt den samme igen (dog anden farve) :)

Str. er ret alm. idet jeg bruger samme str. i alle mine andre jakker.

2-vejs lynlås i begge.

0
0
Svar på denne tråd

grace jakke fra mountain horse
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 17:58

Er glad for min grace jakken, men har købt den for stor.

Jeg tror det er en jakke der er umulig at slide op. Er dejlig at ha på når man rider, den helt rigtige facon.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider