|
|
| Kiropraktor på Sjælland.. |
|
|
Hvem kan i anbefale og hvorfor..
Og det skal være en der kører ud da jeg ikke selv har mulighed for og køre..
Vh Karina..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor på sjælland |
|
|
der er mange at vælge imellme, men ikke alle dækker hele sjælland, så hvor mere præcist står dyret opstaldet? Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Rikke Andersen |
|
|
får min varmeste anbefaling. Hun har lang ventetid, men det er det værd. Hvis du kender Karina med en rød frederiksborg hoppe må du hilse hende fra mig 
Sagde Janne
Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter 
Tak for en god debat i høflig tone 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flot janne |
|
|
Sagde Janne
Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter 
Tak for en god debat i høflig tone 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Janne... |
|
|
Ja men det gør jeg da, skal nok hilse hende, selvom det ik er så tit vi mødes derude..
Karina..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andre på sjælland? |
|
|
Rikke optager pt. ikke flere kunder. Jeg bor dog i nordsjælland (Helsingør) og skal muligvis også bruge en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nordsjælland |
|
|
Mine står i Hillerød - hvor de andre i stalden bruger Laugø dyrlægerne. Der skulle også være en kvindelig dyrlæge med kiropraktoruddannelsen i rygsækken - kender I noget til hende?
mvh Sisse Skimlet hoppeføl Corratus x Fuldblod sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal også bruge en |
|
|
til min hoppe. og hun står ved store merløse. jeg har dog mulighed for at køre ud. så jeg følger lige med her. jane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gundsø dyreklinik |
|
|
Lars er dyrlæge og kiropraktor,- og har en god kundeforståelse. Kan kun anbefale ham. Mvh. Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Charlotte Frigast. |
|
|
Jeg kan anbefale Charlotte Frigast, som både er dyrlæge, kiropraktor og akupunktør - hun er rigtig dygtig og god til at forklare tingene.
Ejer af Interview Firfod. Stud.med.vet. There are many wonderful places in the world, but one of my favorite places is on the back of my horse. - Rolf Kopfle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Har fundet 3 andre.. Marianne Bendixen.. Marianne Woolhead.. Rikke Shultz.. Er det nogen i kender og kan i anbefale lige netop dem... Karina..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Har gode erfaringer med |
|
|
Rikke Schultz og Maria Mannfalk Mvh Ditte
Farvel Unno-baby. Nu har du det godt i hestehimmelen. 10 måneder fik du lov at være på denne jord. Elsker dig min lille hest.
Masser af udstyr sælges. Se annoncer og præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Holbæk |
|
|
så vil jeg sige Rikke Schulz (hvis hun vil køre så langt) Charlotte Frigast Maria Manfalk Alle 3 dyrlæger også. Woolhead bor i udlandet og er sjældent i DK..... Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rikke Schultz |
|
|
Kommer hos Nalle (Niels Erik Bøchmann) en gang om måneden, så hvis du har mulighed for at køre derud. Ditte
Farvel Unno-baby. Nu har du det godt i hestehimmelen. 10 måneder fik du lov at være på denne jord. Elsker dig min lille hest.
Masser af udstyr sælges. Se annoncer og præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Marianne .Hej Karina |
|
|
Er lige fræk at hæfte mig på din tråd. Er der nogen der har erfaring med Marianne Bendixen? ( Det er mig med Lancelot/kissing spine) Hilsen Janne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ditte-br |
|
|
Nej har nok ikke mulighed for selv og køre derud.. Men kunne jo håbe hun ville køre den lille omvej der er til Holbæk.. Hej Janne.. Er der nyt om Lancelot? Karina..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Karina |
|
|
Camilla brugte Rikke Schultz da hun boede i Birkerød. Meget dygtig! Men mener ikke hun kører længere end til Tølløse...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Så vil jeg da prøve og ringe til Rikke Schultz her en af dagene.. Men tak for alle jeres svar.. Vh Karina..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
Mange tak alle sammen. Er der nogle der har telefonnummer på de forskelige?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Marianne Bendix |
|
|
Jeg har haft prøvet Marianne Bendixen på to af mine heste, hvilket IKKE var nogen succes. Blev aldrig til ridebrug igen. Den ene bad vi hende blot kigge igennem for en sikkerheds skyld... selvfølgelig fandt hun noget som hun behandlede. Derefter var hesten uridelig  Ingen roser herfra. Dengang viste det sig hun ikke var uddannet... om hun har fået uddannelsen nu ved jeg ikke. Maria Manfalk fra Hestedoktoren i Kr. Eskildstrup er både dyrlæge og kiropraktor. Mvh Janni
OPALER sælges - rå eller slebne. Kontakt mig for nærmere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak Janni og hej Karina |
|
|
Tak for dit svar, og nej hun er fortsat ikke uddannet... Hej Karina Ang. Lancelot har jeg opdateret i min tråd herinde du ved den med "dit moralske ansvar.... Lige nu venter de nye ejere på retssag. Knus Janne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Faxe....... |
|
|
Katrine Beier (fra Faxe) hun er også dyrlæge. Utrolig sød og kompetent udfra den ene gang jeg PT har brugt hende . Jeg fik lokket hende til Roskilde, så hun køre da et stykke......
Mange hilsener Ann-Rikka 
Med englebarnet Tika 18/3-2006 R.I.P og Snorre 28/6-2007 Endnu en spunk i vente: termin 10/3-2009 Hestene: Jossie, Chico og Catwalk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Det er jo svært |
|
|
.....for vi har brugt Marianne Bendixen for flere år siden til 2 heste, inden der rigtigt var nogen uddannede kiropraktorer. Vi havde faktisk meget stor succes med at bruge hende. Den ene blev akut uridelig, og da vi havde prøvet at ride den i flere omgange over 1½ år endte vi med at prøve Marianne. Det er nu 7 år siden, og den er stadig gående. Den anden var faldet på vej ud af en trailer, og var meget småt gående. Da den skulle til kåring, var det et problem. Vi fik Marianne til at behandle og hoppe kom hjem fra kåring med 8 i skridt, 8 i trav og 9 i galop. Ganske tilfredsstillende. Vi havde hende til at kigge på en plag senere, hvor hun rettede lidt, og meldte klart ud at hun ikke turde gøre mere ved den. Vi havde efterfølgende Linus Camitz til at behandle på den, men det endte med aflivning, da han ikke kunne gøre noget varigt ved den. Efterfølgende har vi haft Linus til at kigge på et par andre, men opdagede at efter en god start, så var det som om han mistede interessen.
Mvh. Charlotte *** Züchten heißt: Denken in Generationen! TIL SALG Ædelt DV-hoppeføl af dressurafstamning Ædelt DV-hingsteføl - et muligt militaryemne Welsh Mountainhoppeplag eller -hoppeføl ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak Charlotte |
|
|
Det er dejligt at få så mange svar og vinkler som muligt på de forskellige behandlere, der er på markedet. I sidste instans vil man jo bare det bedste for sin hest. SS Hilsen Janne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Laugø dyrlægerne? |
|
|
Slet ingen erfaringer med Line (tror jeg) fra Laugø Dyrlægerne?
mvh Sisse Skimlet hoppeføl Corratus x Fuldblod sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Kører Rikke Schultz til Næstved? Hvis ikke, ved nogle hvor lang ventetid hun evt. har? (Kan først ringe til hende imorgen i tlf.tiden). Hvilke erfaringer har I med Charlotte Frigast? Gode som dårlige -begrund. -og undskyld jeg lige "stjæler" tråden lidt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frøken ♥Mademoiselle♥ |
|
|
Det gør hun i hvert fald ikke - der er alt for langt. Men der er jo Maja Guldborg i Haslev, som er noget tættere på. Hun kører dog ikke ud, men er meget dygtig og jeg bruger hende selv..(altså til min hest )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|