Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

samle støvlestrækkere ?
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 21:46

jeg har ingen anelse om hvor indlægget skal være placeret henne, så jeg prøver her og håber så på det bedste :)

Altså jeg er vant til plastikfiduserne til at have i støvlerne for at holde støvlen i form. nu har jeg i dag så fået støvlestrækkere i træ og de skal jo samles. jeg kan bare ikke finde ud af det. så jeg håber rigtig meget på at nogen kan hjælpe mig:)?

altså jeg skal bare have styr på hvordan jeg gør med de der metalfiduser der skal sidde i påstrækkerlappen i støvlen :)

Jeg ved det kan være lidt svært at forstå mine lidt specielle navne til det hele, men jeg har INGEN anelse om hvad de forskellige ting hedder når det kommer til støvler.

På forhånd tak.

-Stine.

Nu med RDS hoppe A'kayzia(:

0
0
Svar på denne tråd

støvleholdere
Forfatter: 
Dato:  21-01-2009 22:27

Der ligger et billede på min præs. af støvle-holderne.(samlet)

Du skal indstille de små metal "vinger" i den højde som støvlen skal have når de er strakt ud, der skal selve træ-stokken også være "udløst", når du så sætter holderen i støvlen presser/drejer du træstokken og sætter den i "lås", derefter sætter du metal-vingerne i de små løkker i støvlen, tilsidst "udløser" du træstokken igen og støvlen er udstrækt.

Håber at du kan forstå forklaringen, ellers skriv igen

De er super gode, jeg har aldrig haft andet til mine støvler.

Vh. Jill

0
0
Svar på denne tråd

metaldimserne
Forfatter: 
Dato:  21-01-2009 23:00

jeg forstår bare ikke hvordan jeg skal samle metaltingene :)? og så hvordan jeg skal sætte dem fast i træstokken ?

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  23-01-2009 15:22

Der skulle gerne følge nogen metal "splitter" med, dem sætter du ind i hullet under metal-vingerne og vipper dem til hver sin side, de skal i det hul som passer til den højde som støvlen skal have når den er udstrakt, de holder så metalvingerne, jeg mindes ikke at metalvingerne er skilt ad, hvordan er de skilt ?

Vh. Jill

0
0
Svar på denne tråd

ellers tak for hjælpen.
Forfatter: 
Dato:  27-01-2009 15:43

jeg har fået styr på det:) min veninde hjalp mig med dem :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider