|
|
| utilregnelige hovsmede!!! |
|
|
Hej Alle Er det kun mig, eller gælder det også jer andre, at man jævnligt bliver brændt af af smeden, enten fordi han har glemt en, eller fordi han godt nok alligevel ikke kunne nå en, selvom han havde lovet at komme om formiddagen!?! Jeg får jævnligt en dag "ødelagt", da jeg bare går og venter og venter på den skide smed, ringer og hører hvornår han kommer og han udskyder eller dukker måske aldrig op. Jeg er ved at blive vanvittig!!!! Hvad er det for en måde at drive forretning på? Tænk hvis andre gjorde sådan, så gik den forretning da snart ned... Er der nogen der har en god smed de kan anbefale? Bor post nr 6862. Han behøver ikke være der på minuttet, men bare sådan plus minus en time, så man ikke skal stå og glo forgæves en hel dag!
Hilsner fra Judith Andersen www.andersen-agro.dk Foderplaner udarbejdes, tjek hjemmesiden Ridebukser til gravide - så kontakt mig!!  SOMMERGRÆSNING/OPSTALDNING TILBYDES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nu har jeg brugt den samme smed de sidste mange år, og han har aldrig brændt mig af. Han kommer altid til tiden.
Sascha, Sani Cheval og Halimah ox
Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside: http://sh-foto.dk/
Boks ledig i lækker selvpasser-stald, Kolding. Kontakt mig for mere information
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har aldig problemer med min smed, som hedder Bruno og kommer i Fredericia. Jeg ved ikke om han kører andre steder. Ellers er der Bergers smedie (tror jeg nok det hedder) som mange bruger i min stald.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Har ikke prøvet at de ikke kommer og den ene gang min smed har været 30 min forsinket ringede han og sagde det. hilsen lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op |
|
|
Det er da godt at høre, så er der håb derude  Jeg synes ellers jeg behandler dem pænt, både i tlf og når de endelig dukker op. Er en meget tålmodog og venlig type, men nu siger jeg altså stop. Er der nogen der vil ud med et tlf nr på en smed, så kan jeg da ringe og høre, hvor han kører? 
Hilsner fra Judith Andersen www.andersen-agro.dk Foderplaner udarbejdes, tjek hjemmesiden Ridebukser til gravide - så kontakt mig!!  SOMMERGRÆSNING/OPSTALDNING TILBYDES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| daylight |
|
|
Jeg kan nu heller ikke prale af at min smed kommer som aftalt.. Har ski stået mange gange og ventet. Han ringer DOG, bare for at fortælle at han alså ikke når det i dag.  Så kan af gode grunde ikke henvise dig til en smed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm............ |
| Forfatter:  |
MaFilaNoir |
| Dato:  |
16-01-2009 20:20 |
|
jeg bruger bergers smedie og de kommer altid til tiden og de ringer ca 30 min (en aftale vi har) før de kommer dog er de ret dyre efter min mening (556.50) for en beskæring  Dog er Fila helt vild med ham Jimmi hun slikker ham på ryggen og nusser ham ( kan jeg nu godt forstå han er ret så nice hehe) Før brugte jeg en der hed Steins og ham havede jeg ude to gang 1 gang meget sød og tålmodig 2 gang slog han min hest. så ham bruger jeg ALDRIG igen. Han har også været efter en pony hvor jeg står nu og den sparker osv alt og alle nu  Du kan søge på google efter bergers smedie de har deres egen hjemme side og de har deres "egen" dyrlæge også. kan varmt anbefale dem selvom deres priser er ret peberet. De kører vist over det meste af landet. Dog til tider lang vente tid inden de kan komme..
Med den dejlige Ma Fila Noir. Jessica 28/11-05 Monique 19/10-07 Elsker mine 3 tøser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bruno.. |
|
|
Bruno har nr 40745643 men du skal ikke ringe til ham. Bare sms, det vil han helst have.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bergers |
|
|
bruger jeg også, syntes tit jeg venter på dem, hvis jeg fx har fået at vide at de kommer om formiddagen så kan det sagtens blive eftermiddag inden de kommer, men de ringer som ved 'Fila' ca 30 min før, så det er egentligt kun hestene der venter. Har prøvet at blive brændt af én gang og glemt én gang, men det har de gjort bod på med en 'lille gave'.
De gør et godt stykke arbejde, men de er i den dyre ende og der er ingen rabat selvom man har mere end 10 heste.
Beklager tastefejl Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009
Sælges:
Flere af hestene - tag et kig
Baby og børne tøj - kontakt for info
Udlejes: RDH hoppemaver, kontakt for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| inde i |
|
|
produkter og leverandør oppe for oven er der et link til regisrede smede med postnummer foran 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg bruger også Bruno. Aldrig problemer med ham
Sascha, Sani Cheval og Halimah ox
Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside: http://sh-foto.dk/
Boks ledig i lækker selvpasser-stald, Kolding. Kontakt mig for mere information
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min smed |
|
|
Er en bandit - han kommer tit en halv time for TIDLIGT! . Jeg bruger Lars Olsen i Hammel, og ham er vi rigtig glade for ved os Maj-Britt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slyngel! |
|
|
Han er sådan en slyngel ham Lars! Det gør han også altid her (ironi off) Selv om jeg ved at han altid gør det, så bliver jeg lige overrasket hver gang han står her  Han er nu god ham Lars, har kun roser til overs til ham (bort set fra når han får flyvende heste i hovedet og er nødt til at blive sygemeldt )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bergers smedie |
Naannaa *Chopin* |
18-01-2009 23:38 |
|
kan man altid stole på kommer. De behandler hestene rigtig flot og gør deres arbejde smukt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min kommer også |
|
|
til tiden....eller før. Generelt er jeg rigtig tilfreds med ham. Stille og rolig og har et enormt overskud. -Eneste minus, hvis man skal grave efter det, er at man først for af vide dagen før at han kommer dagen efter. -Det giver lidt få muligheder for at planlægge. -Men jeg er efterhånden vant til det, og har fundet flere løsninger, så det er til at leve med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gades... |
|
|
tja..ham skal man vente ofte længe på.. Men de er super gode til vores ponyer og vores vinter gæst.. Men venter ofte forgæves en hel dag..ret surt. Men betaler så ofte heller ikke for kørsel.. Men har det sådan at hvis jeg skal vente hele dagen på dem..så er de alene om hestene når de kommer(dvs at her er altid en hjemme)
Jeg er bare en simpel pony mor...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altid til tiden |
|
|
Har ingen problemer i den retning han kommer fast hver 6. uge vi kører turnus og får altid den nye tid når han er der + han ringer dagen før og husker os på det, så både service og kvalitet er i top 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smed... |
Laban1 |
19-01-2009 21:13 |
|
Min smed Ole Dahl kommer altid til tiden, og hvis der sker noget uventet ringer han altid, vi er fleksible fra begge sider.
Når du selv tager ansvar for dit eget liv, kan du ikke gi`andre skylden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan jeg |
|
|
få nogle postnumre og evt tlf nr på de gode smede  Tror Bergers er for dyre til min økonomi, men kender dem godt. Har brugt dem en gang, og det gik super.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smede... |
Laban1 |
19-01-2009 23:13 |
|
Her finder du dem, gå efter dem der er tilmeldt R&H bare et godt råd.  www.hestensvaern.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gode smede |
|
|
Vi bruger en som hedder Jesper. Jeg ved ikke om han kommer til tiden, for jeg har kun mødt ham en gang (første gang ) Han laver et rigtigt flot stykke arbejde til, jeg tror at det er, 850 kr for beskæring og nye sko. Så ringer han 6 uger efter igen og siger, "jeg kommer i morgen mellem 8 og 9 er din heste inde", "Ja" svare jeg. Det har fungeret i 2½ år og der er kun tabt en sko i den tid, som han self kom og satte på igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det lyder |
|
|
bestemt som noget der fungerer. Hvor bor han henne og hvad er hans nr?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Registreret... |
Laban1 |
20-01-2009 14:00 |
|
Du skal bare være sikker på at den smed du vælger er registreret, eller det smedfirma han er ansat i er, og at de er medlem af R&H. Hvis uheldet er ude, og smeden laver en fatal fejl, er du dårligt stillet, hvis følgende ikke er iorden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smeden.. |
|
|
Jeg ELSKER min smed... Han er så sød og rolig omkring hestene og der er ALDRIG problemer... han kommer fast hver 6 uge - kommer altid inden hestene bliver lukket på fold, så jeg skal ikke engang tænke på at skulle holde hesten inde eller lignende..Det er bare super... Han har sågar skoet hesten em søndag fordi han havde så meget at lave - uden ekstra beregning... han er bare super... det er Jimmis beslgassmedie (Amager) - ved dog ikke om han tager nye ind....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ok tak for |
|
|
den påmindelse 
Hilsner fra Judith Andersen
Foderplaner udarbejdes - 50 kr/stk
Ridebukser til gravide - så kontakt mig!! 
OPSTALDNING TILBYDES 6862 Løsdrift
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| He...he... |
Laban1 |
20-01-2009 21:41 |
|
selv tak hvis det var til mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bo bauer |
|
|
Bauersbeslagsmedie ved Bo Bauer,--driftsikker, rolig, præsis og hulens dygtig. Ja,- kan kun komme med positive tilkendegivelser. Prøv det, prøv det !!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|