Produkter og leverandører
|
|
| Teo Sommer dressursadel |
| Forfatter:  |
Elif |
| Dato:  |
18-09-2000 20:55 |
|
Hejsa.....
Er der nogen af jer der kender mærket Teo Sommer og hvis der er hvad synes i så om mærket ?? er det en go sadel ?? jeg har tænkt mig at købe en men jeg ville lige høre om der var nogen der havde gode/dårlige erfaringer med dette mærke...
Håber at høre fra jer..*SS*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RE: Theo Sommer dressursadel |
Jette |
19-09-2000 11:15 |
|
Hejsa
Ja hvis man kan kalde 5 ture i en Theo Sommer sadel for er erfaringer så har jeg. De erfaringer jeg har er kun gode, der er et bred kammer så sadlen ikke kommer til at trykke på rygsøjlen, det er noget godt lædder og i det hele taget en flot sadel med god støtte og et godt sæde.
Hvis det har interesse har jeg en springsadel af ovennævnte til salg, jeg har kun redet i den 5 gange. Jeg sælger den absolut ikke fordi den er dårlig, men p.g.a. at min hest ikke skal springe så meget mere.
Henv: Henrik.jette@wanadoo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RE: Theo Sommer dressursadel |
Elif |
20-09-2000 19:50 |
|
hejsa...
tak for dit indlæg.... Nu har jeg sadlen på prøve i 2 uger så håber jeg bare den er god at ride i, for den passer hesten perfekt fik jeg at vide af min ridelære-...SÅ det passer mig rigtig godt !
Mht springsadlen så har jeg en Stübben springsadel som jeg er meget glad for..men ellers tak *SS*
Hilsen Elif...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet