Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Erfaring med Trekker Master ll?
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 16:39

Hej

jeg overvejer at prøve en bomløs sadel, da jeg har investeret i dyre alm. sadler der trykker og giver spændinger i hele hesten trods ofte tilpasninger af sadelmager.

Da hesten har en naturlig skævhed der gør at han har mindre muskelmasse i den ene side er han heller ikke nem at tilpasse sadel på, men hvis en bomløs virkelig er så fleksibel som nogle siger og giver hesten større bevægelsesfrihed så er jeg meget interesseret.

Vil gerne høre jeres erfaringer med Trekker master eller andre bomløse dressurlignende sadler, da det er det jeg søger.

Glæder mig til at høre fra jer.

0
0
Svar på denne tråd

BUMMELUM
Forfatter: 
Dato:  25-12-2008 11:51

hAR SELV EN OG DEN ER SUPER GOD:-)

Ejerlejlighed i ÅlborgCentrum sælges. beliggende 150 m. fra gågaden og 350 m. fra Jomfru Ane Gade. lækker 2 værelse, 68 kvm. skriv PB for mere info. meget billig at sidde i.

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  25-12-2008 18:26

Jeg har lige købt en, men har endnu ikke prøvet at ride i den! men lækker ser den ud ;)

Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd

Trekker Master II
Forfatter: 
Dato:  26-12-2008 17:49

Vi fik vores Trekker Master II for 6 måneder siden fra Naturhesten.dk og bruger den på vores islandske heste.

Trekker Master II der med sin fleksible læderbom, brede kammer og store puder ligger godt på hestene.
Kvaliteten af læderet og sadlens opbygning virker god.

Sadlen giver en god støtte til rytteren, dog har vi skiftet de flytbare knæpuder ud med de små vi havde fra vores Barefoot London, da knæpuderne Master´en er monteret med som standard lige var et nummer for store til, at de passede til os.

Vi er meget tilfredse med sadlen, som vi kun kan anbefale hvis man ønsker et alternativ til en traditionel bomsadel, men som stadig har udseende og opbygning som bomsadlerne har.

0
0
Svar på denne tråd

gad godt
Forfatter: 
Dato:  27-12-2008 14:36

prøve en af de sadler. er der ingen der bor i nærheden af åbenrå som vil give en tur i en trekker masterII?

mvh hilsen NICOLE

"AT TILGIVE, BETYDER IKKE AT GLEMME,
DET BETYDER AT GIVE SLIP PÅ SMERTEN"
<>--hoppeføl efter Wilkens sælges--<>
SE PRÆS ...
0
0
Svar på denne tråd

tak for tilbagemeldinger
Forfatter: 
Dato:  27-12-2008 16:54

hej

Det er dejligt at høre at i har gode erfaringer med den, kunne godt tænke mig at vide hvordan i tilpasser mht hvis den ligger i for eller bagvægt? hvoedan reagerede jeres heste på sadelskiftet, kunne i rent bevægelsesmæssigt mærke en positiv forskel?

0
0
Svar på denne tråd

Trekker Master II
Forfatter: 
Dato:  27-12-2008 23:44

Jeg har en trekker master II og har haft den i snart et halvt år. Jeg er super glad for den, idet hesten den er købt til, blev fuldstændig hysterisk, hvis den havde en alm. engelsk sadel på ryggen. Den var spændt, gjorde modstand, bukkede og var i det hele taget ikke til at ride. Efter utallige forsøg på at finde en sadel der passede besluttede vi os for trekker masteren, da han har aldrig reageret negativt på den bomløse (jeg havde den samme effekt med en barefoot cheyenne, men den er svær at ride i, når man er dressurrytter).

Jeg har ingen problemer haft mht. tilpasning, da sadlen ligger som den skal på min hest :)

Bevægelsesmæssigt må jeg jo sige, at min hest nu er samarbejdsvillig og smidig at ride.

Det eneste negative er, at sadlen har noget længere sadelklapper end en almindelig sadel. Skulle jeg købe en ny nu, ville jeg helt sikkert bestille den med kortere klapper.

Mvh Vicky

En evne

Der findes folk, som ikke mere
har evne til at feriere.
De bør ta fri og gå omkring
og øve sig i ingenting.
Hvad nytter al Ens kløgt og viden,
hvis man har glemt at spilde tiden

PIET HEIN

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider