Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Hvor finder jeg..?
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 12:04

.. en opslagstavle?? Min mor ønsker sig sådan en til jul, og dem jeg finder her på nettet koster en kvart bondegård..

Er der nogle af jer der ved hvor almindelige mennesker kan købe sådan en henne??


på forhånd tak..:)



***Melanie***


SUPER 2 ÅRS HOPPE EFTER ROSENTANZ SÆLGES. FORVENTET STG. 168. BRUN MED BLIS. EN STJERNEHEST

SKRIV EN PB

0
0
Svar på denne tråd
 
 ************
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 16:01

Du må kunne købe opslagstavler i større varehuse, som Kvickly og Bilka Du kan også købe dem i bolighuse så som Ikea og JYSK.

Hvis du ikke gider køre rundt for at undersøge, hvor de findes kan du jo ringe til dem, og høre hvilke typer de har og hvad de koster.


Hilsen Maria

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tømmerhandel
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 16:06

Udover Marias forslag, så har tømmerhandler (XL) også tit et fint udvalg af opslagstavler....


Rideudstyr sælges - se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 16:20

Du kan også lave en selv :-) Du skal bare bruge et stykke spånplade og noget stof din mor vil kunne lide. Pladen "pakkes ind" og stoffet sættes fast på bagsiden med lim eller små søm. Det er i hvert fald en billig og nem løsning :-)


Rambo og andet udstyr sælges - se profil :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bam bam bam
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 16:54

Jeg prøver at undersøge de steder..:)


At lave en selv bliver for bøvlet lige nu. :) ellers en god idé..:)



***Melanie***


SUPER 2 ÅRS HOPPE EFTER ROSENTANZ SÆLGES. FORVENTET STG. 168. BRUN MED BLIS. EN STJERNEHEST

SKRIV EN PB

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider