Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Jeg tror vi tager springet.. Hestetransp
Forfatter: 
Dato:  11-12-2008 00:04

Vi har de sidste 15 år været selvstændige med tømrerfirma, men har længe overvejet at skifte erhverv - og overvejer nu meget kraftigt at starte op med hestetransport. Vi har begge mange års erfaring med heste,- transport, læsning mv, så det ville være en drøm, at kunne gøre det til sin levevej.

Vi har også begge kompetancebevis samt autorisation, og bilen har vi også - godkendt til både korte og lange transporter.

Vi har også tænkt os, at tilbyde akutkørsel ved f.eks sygdom mm, da vi er meget flexible, og kan køre med kort varsel.

- Men er behovet der?? -

Hører gerne hn"s mening om dette..

Mvh May

---Pura Raza Espanola---

http://www.stutterielfalcon.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ture rundt.
Forfatter: 
Dato:  11-12-2008 06:20

Jeg synes man kan få den transport man vil, det er bare et spørgsmål om penge, sidst gav jeg 1000,- kr for 30 km, derefter købte jeg min egen trailer.

kunne man måske lave nogle ugentlige ture rundt i landet hvor man samler heste op?, min hyp dør ihvertfald ikke af at stå i en transport et par timer hvis der er adgang til hø.

tænkte hvis i nu fsks. reklamerede med tværs gennem jylland ugentlig eller sådan noget til en fornuftig pris tror jeg markedet er der.

held og lykke.

0
0
Svar på denne tråd

tror markedet er dækket
Forfatter: 
Dato:  11-12-2008 08:24

jeg synes godt nok der er mange om budet både på lejlighedstransporter og stævne/syge transport siden.... så jeg ville ikke turde starte op som selvstændig på dette område uden samarbejdsaftale med feks Falck eller lig .

Med mindre du bor i en landsdel af DK hvor der lige akkurat ikke er nogen der tilbyder denne service.

men kigger man i Ridehesten, Hest+ Rytter etc er der godt nok mange der annoncerer for denne ydelse.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Heroppe i
Forfatter: 
Dato:  11-12-2008 10:12

Nordjylland synes jeg det har været svært at få en til at transportere hesten. Jeg har tidl. brugt Saltum hestetransport og været glad for det, men han har måttet sige nej flere gange pga travlhed. Nu har jeg så heldigvis en kollega med egen trailer som har været sød og hjælpe.

MVH Janni

l'heureux propriétaire

d'un cheval appelé

Musse

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider