Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 SNYDT af MIE DANDANELL
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 10:23

Er der nogen der stadig bliver snydt af Mie Dandanell??


Jeg er lige blevet snydt, dog ikke her, men på DBA, googlede hendes navn, og fandt frem til at hun har snydt mange her.


Jeg har politianmeldt hende, men kunne da stadig tænke mig mine penge tilbage.


Hun udgiver sig for at hedde Louise, og bor i Vordingborg, men hun har lige glemt at rette sit navn i sin mail, hvor der står Mie Dandanell


HJÆÆÆLP

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mener hun har en præsentation
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 10:51

Herinde. Prøv at søge lidt videre, måske du kan få lidt flere oplysninger på hende


Jeg er ikke selv blevet snydt, men jeg handler også kun face to face


Mvh

Charlotte

Mangler du reg.smed, så kontakt mig over pb.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er ikke
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 11:11

Snydt af hende, da jeg har samme princip, som Charlotte, men jeg ved, at der var en masse om hende herinde for over et år siden, så du skal nok søge om natten, eller sen aften, eller tidlig morgen, for at kunne søge mere end et år tilbage.




Mod dumhed, kæmper selv guderne forgæves.


0
0
Svar på denne tråd
 
 penge tilbage
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 11:24

Det vil jeg prøve.


Jeg har nu haft kontakt med min bank, og forklaret dem situationen, de trækker heldigvis mine penge tilbage, men jeg opretholder min politianmeldelse, da det jeg har fundet på hende er helt tilbage i 2005, hun er åbenbart en stor bedrager, som ikke er til at stoppe

0
0
Svar på denne tråd
 
 præsentationer
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 11:27

Kan man søge efter præsentationer, hvis man kan, hvor??

0
0
Svar på denne tråd
 
 her kan der søges
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 12:29

http://www.heste-nettet.dk/lodge/


På postnr., navn, ryttersnak-navn.


Mvh

Charlotte

Mangler du reg.smed, så kontakt mig over pb.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Som du har opdaget...
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 12:35

... så er hun en gammel "kending" herinde. Så vidt jeg husker, så er hun ikke specielt gammel og bor/har boet på et sted for belastede unge.


Hun ejer ikke samvittighed og snyder med alt lige fra rideudstyr til kattekillinger - hun må efterhånden have snydt for en ret anseelig sum!


Hun findes ikke på HN under Dandanell, da HN har slettet/bannet hende herfra. Det forhindrer imidertid ikke altid ungen i, at oprette nye og falske præsentationer


Hun snyder typisk ved, at få forudbetaling og så aldrig sende varen og hun er blevet meldt af ret mange herfra, men man kan jo som bekendt ikke barbere håret af en skaldet...



Hesteklip.dk


kører på Vestegnen, Roskilde,

Storkøbenhavn/Amager og det meste af Nordsjælland.



Nu med video - se mere på www.myhorse.tv,

hvor du kan få et gratis prøveabbonnement.

0
0
Svar på denne tråd
 
 har fundet hende
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 12:47

Jeg googlede hendes E-mail adresse, der kom en annonce frem fra dyrenettet, med 2 tlf numre på, det ene var udgået, det andet søgte jeg på, og der kom søreme et bosted for utilpassede unge frem.

Jeg ringede til dem, forklarede situationen, og den søde dame jeg snakkede med, sagde at det desværre ikke er første gang.


Hun sagde at jeg skal politi anmelde det da Mie nu er over 18 år.


har jo som skrevet talt med politiet idag, de sagde jeg skal udskrive alt hvad jeg kan finde på hende, og snede til dem.


Men næhh nej, jeg møder personligt op hos dem imorgen, med alt hvad jeg har, og nu har jeg jo gjort det nemt for dem, ved at finde adressen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mere end s k i d e ærgeligt!
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 12:57

Jeg syntes at det er dejligt at der kommer en debat omkring de som ynder at snyde andre regelbundne personer. En mindre tilføjelse kunne måske også være at HN satte yderligere kreterier ind når der handles på "deres" site.


Kunne det være en mulighed at indføre CPR og eller CVR evaluering når vi opretter en salgsannonce. Det kan måske hindre nogle uærlige personer i at indrykke en annonce. Ved godt at det ikke afhjælper alle snydere fra at fortsætte deres foretagende.


Kan selv bidrage til at være blandt de som er blevet snydt ved køb af en brugt sadel, men til trods for indsigelser overfor både sælger og det site hvor jeg købte sadlen, så sidder jeg stadig med en lang næse.


Jeg tilføjer gerne et link på vores hjemmeside, hvor vi kan hænge alle utroværdige sælgere ud, men spørgsmålet er bare om dette er tilladt, førend der ligger en dom på disse?




Mus

LundebakkegårdHestecenter.dk

  • alt i broderi
  • dækkenvask
  • helpension
0
0
Svar på denne tråd
 
 skriv til mig
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 13:05

Hvis der er nogen der er blevet snydt af hende, så skriv en mail til mig på maeddemus@live.dk


Så tager jeg det med til politiet imorgen, hun skal have sin straf for hvad hun har gjort mod alle os godtroende mennesker

0
0
Svar på denne tråd
 
 er det hende
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 13:30


Henra Cayenne udlejes 2000 kg total


www.123hjemmeside.dk/qantico


Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket el hadet intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd
 
 smart er hun
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 14:49

har lige ringet nummeret op på det link, det eksisterer ikke.


Hun er en ko, og banken kan ikke trække mine penge tilbage

0
0
Svar på denne tråd
 
 dygtig mie
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 14:52

adressen eksisterer heller ikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej vel kan de
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 15:10

Ej. Fandt det også underligt at du først skrev at de kunne....





Illum

*


D. 14. dec. er SIDSTE dag for forsendelser af I ved nok :-) Nej så kik på præsentation..

0
0
Svar på denne tråd
 
 skal nok få dem
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 15:12

på en eller anden måde, snakker jo med politiet imorgen, ellers stiller jeg sgu op der hvor hun bor, jeg er fuldstændig ligeglad, hun slipper ikke denne gang

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg mindes...
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 15:15

... at hun boede i Præstø?


Men det var måske bosteddet?


Måske kan politiet rette henvendelse til bostedet og få hendes nye adresse?



Hesteklip.dk


kører på Vestegnen, Roskilde,

Storkøbenhavn/Amager og det meste af Nordsjælland.



Nu med video - se mere på www.myhorse.tv,

hvor du kan få et gratis prøveabbonnement.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bosted
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 15:18

hun er på et bosted i mern, der har hun ihvertfald en kontaktperson, politiet får både tlf nummer og adresse til stedet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Husk at selvtægt er ulovligt :-(
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 15:22

Det er politiets sag, så man må desværre ikke gøre sådan noget selv. Du er jo ikke blevet tvunget med kniven for struben til at overføre pengene, men har gjort det ganske frivilligt - derfor kan de ikke tilbageføres.


At Mie Dandanell så er en dum lille *biiip*, det er jo mest synd for hende. Tænk på alle os andre, der godt kan leve uden at snyde og bedrage andre. Hun får et langt og hårdt liv...



Hesteklip.dk


kører på Vestegnen, Roskilde,

Storkøbenhavn/Amager og det meste af Nordsjælland.



Nu med video - se mere på www.myhorse.tv,

hvor du kan få et gratis prøveabbonnement.

0
0
Svar på denne tråd
 
 straffes
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 15:27

hun har ihvertfald gjort det i mindst 3 år, jeg er sikker på at politiet ser med stor alvor på dette, især også når de på bostedet har sagt til mig at jeg skal anmelde det, og det teger dem jo ike så lang tid at finde hende

0
0
Svar på denne tråd
 
 ærgeligt
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 15:28

Det er simpelthen bare så surt at sådanne mennesker skal ødelægge det for os der er ærlige og som ikke kunne finde på at snyde.


Jeg kan godt forstå at folk ikke tør handle med mennesker de ikke har mødt. Det gør jo det jo bare temmelig meget sværere at handle med folk i den anden ende af landet hvis man ikke lige skal der forbi.


Håber i får skovlen under hende.


Hilsen Benedicte



SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET


Kom til foredrag om westernhestens sygdomme d 15/1.

Se mere på westernportalen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg er færdig
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 15:33

med at overføre penge til folk, har ellers handlet meget på den måde, og har altid fået mine ting, så skulle man lige være uheldig at rende på sådan en som hende.


Jeg giver ikke op så let, har brugt hele min dag på den møjunge

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 17:40

Er der mon bedre held med det nummer du kan finde her:


74.125.77.132/search?q=cache: 3SsDrquSSTgJ:www.dyrenettet.dk/ Annoncer/ annonce.asp%3Fannr%3D3...%26art%3D3+ 20658838&hl=da&ct=clnk...lr=lang_da


Det er Googles kopi af siden, da annoncen er taget ned. Men den er fra den 1. oktobner 2008, så rimelig frisk, med midndre hun skifter mobil hver dag...


Og så lige en advarsel om, ikke at benytte selvtægt. Det nytter ikke noget. Du ender med at sidde i brummen, mens Mie står og griner af dig. Det er ikke det værd.


Tror ikke du skal sætte alt for meget lid til, at politet gør ret meget i morgen. Det er ikke sådanne sager de prioriter aller højest.


Held og lykke.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da op
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 17:53

Ja katten bliver sgu nok ikke gravid, der er jo ikke nogen han!!


det ene nummer eksisterer ikke, og det andet er et af bostedets mobilnumre, en tlf som de har taget fra hende, da de ikke vil ligge telefon til sådan nogle grove ting.


det var hvad damen på bostedet fortalte mig.


Går ud fra at politiet videregiver sagen til vordingborg politi. Kan jo være hun er kendt af dem i forvejen

0
0
Svar på denne tråd
 
 du skal...
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 19:55

Når du nu ahr politi anmeldt det, så gå ned i din bank.

De har en formular du kan udfylde til pbs, det er dem der tager sig af disse sager, de har nemlig mulighed for at tilbagefører dine penge, hvis de skønner at modtager bevidst har prøvet at snyde dig. Så gerne et sæt udskrift med til dem også.

Jo flere der gør dette, jo større sandsynlighed er der for at vi kan stoppe sådan en møgunge.

Jeg har prøvet da jeg handlede via qxl, hvor jeg ellers troede det var sikkert nok, det var det så bare ikke, men det lykkedes da.



Hilsen Mette


Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag


Og barfodstrimmere burde forbydes....


0
0
Svar på denne tråd
 
 ansvaret
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 20:33

Det er sørme da også UTROLIG at der ikke er nogen der tager ansvaret for sådan en som hende!
Hvis hun bor på sådan et sted, og de VED hun er politianmeldt! Jamen for pokker så skal hun da dømmes! Og flytte et andet sted hen. Starten måtte da være at hun ikke længere havde daglig adgang til internettet!


Hvorfor får hun bare lov?

Ja jeg ved det jo godt- politiet er så pænt ligeglade med sådanne sager... IIh for pokker


Besøg butikken-
Happy-horse.dk

Sælges:

BØRNEPONY 4500,-

SUPER smart og velgående 139 cm vallak- stævnepony
Broget hovedstambogshoppe
Skimmel hyggedressur/spring 169 cm 6 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 okay....
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 20:37

Det vil jeg prøve, vil lige høre politiet ad imorgen hvordan jeg skal forholde mig til pengene, når jeg kommer ned med de 25 sider jeg har printet ud om hende

0
0
Svar på denne tråd
 
 aner det ikke
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 20:41

Jeg ved ikke hvordan det kan lade sig gøre at hun kan blive ved.

Har fundet en profil hun har på Arto, i den ligger hun ikke skjul på at hun før har været i fængsel, når hun nu åbenbart er kendt af politiet, er jeg næsten også ret sikker på at de slår hårdt ned på det.

Bedrageri giver højere straf end mord, og så vidt jeg har fundet ud af, så må hun da godt nok have mange sager, håber bare der er flere der har anmeldt hende.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ratingsystem
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 22:19

endnu engang er det aktuelt med en eller anden form for ratingsystem så man har mulighed for at få lidt info om sælger. Dem der snyder er jo typisk gengangere. Jeg har selv lige fået afgørelse i min sag i fogedretten.

Jeg købte sidste år i september måned et rambodækken af en dame i Hadsund der valgte at beholde mine penge uden at sende dækkenet. Det har taget lang tid med advokat involveret osv.


Denne person skylder nu mig 3722,- istedet for de 1475 kr jeg overførte i tidernes morgen. Denne person er udfra al dokumentation at dømme dybt forgældet og har erklæret sig ude af stand til at tilbagebetale beløbet. Jeg har fået afgørelse på at hvis denne dame sælger den eneste ejendom hun ejer får jeg mine penge hvis vel at mærke der ikke er alt for mange andre der også skal have.


Det er ikke første gang hun har snydt og jeg ville måske have haft bedre forudsætninger for at vurdere om hun var et ærligt menneske før jeg handlede med hende.


Derfor er jeg stor tilhænger af en smileyordning eller andet selvfølgelig med dokumentation for vurderingerne.


Mvh Anja


Nul tolerance overfor Snydere, fuskere og tyvagtige

mennesker!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 utroligt
Forfatter: 
Dato:  09-12-2008 07:32

Ja et rating system som på qxl, hvor man også kan skrive hvorfor man giver den karakter.


Men det er da positivt at du vandt sagen, selvom du nok ikke lige får dine penge.


Jeg er også villig til at gå rettens vej i denne sag, det er der nok også mange andre der er.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Snyder...
Forfatter: 
Dato:  10-12-2008 22:48

Hvor mange penge drejer det sig om? Med mindre vi taler i Stein Bagger beløb tvivler jeg på at straffen er fængsel

Jeg har før arbejdet på institutioner for unge psykisk syge, flere af dem havde det med at bestille helt vildt mange, og dyre, ting fra nettet som de selfølgelig ikke kunne betale, det gav mange problemer, men selvom personalet forsøgte at begrænse deres internet tilgang kan man jo desværre ikke forbyde folk at gå på nettet.


Formidling af spanske heste direkte fra avler.

Pt. tre lækre føl fra i år til salg!

0
0
Svar på denne tråd
 
 mie mie mie...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2008 10:50

Ja hun har vist snart snydt/stjålet fra en del mennesker!


Jeg støtte på hende for ca. 5 år siden da hun sammen med sin familie boede i Kr. Sonnerup.

Hun var en sød hesteglad pige, hun elskede bare at nusse og pusse omkring min hest...


MEN lykken var kort, pludselig lå der dyre gamacher (eskadron m. lam) i mit skab, hun sagde hun ikke havde hest mere og jeg måtte få dem... Det er bare lidt "synd" for hende at Kr. Sonnerup er en meget lille by og hun havde stjålet dem(og vist en del andet) på en gård i nærheden hvor jeg kender ejeren.


Så ejeren fik selvfølgelig sine fine gamacher tilbage og tog hjem til familien, Mie havde solgt nogle af tingene så familien måtte erstatte tabet!




0
0
Svar på denne tråd
 
 er der noget nyt
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 18:17

Er der sket noget nyt i denne sag?

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke andet
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 18:24

end hun ER blevet politianmeldt, jeg afventer at høre nærmere fra politiet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 19:46

...at det er brand ærgeligt at du er blevet snydt, men også rigtig ærgeligt at du ikke vil handle med folk mere.

Det er heldigvis kun FÅ der snyder i handler. Jeg har handlet RIGTIG meget på HN og er "kun" blevet snydt 2 gange.


Den ene gang var det en mobil jeg overførte penge for, men aldrig modtog og det andet var et sæt bandager jeg solgte men aldrig modtog penge for.

Det er rigtig irreterende, men det afholder mig ikke fra at stole på folk alligevel. Jeg nægter at lade de få uærlige personer ødelægge noget for mig.


Jeg håber at du får dine penge.



"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
Albert Einstein.



0
0
Svar på denne tråd
 
 JEpjep jep
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 21:22

Jeg er også blevet snydt af hende og har politianmeldt hende.


Maria


ELEVPLADS SØGES (Dyrepasser)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hun er stadig igang
Forfatter: 
Dato:  03-11-2021 19:31

desværre fortsætter hun nu så selvom hun bliver anmeldt mm så fortsætter hun ufortrødent


 

nu med travhingsten No joe

og travhoppen next success.

 

flere forskellige sadler sælges

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider