Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Herning og omegn
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 16:35

Hej

Jeg leder efter et opstaldningssted med ridehal eller en hal som nabo i en radius af 20 km fra Herning.

Kom med alle jeres erfaringer og anbefalinger

(og meget gerne priser, hvad der er inkluderet i prisen, faciliteter, foder osv. og meget gerne links)

Glæder mig til at høre om steder her omkring

hilsen Jane

Ghandi

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Savnet

www.milan-cherie.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med Kibæk ?
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 20:07

Kibæk ligger ca 12 km fra Herning, jeg har fundet denne annonce i ugeposten fra Kibæk.

Hesteopstaldning i Kibæk. Ridehal, store bokse, dgl. på fold.

Jeg ved ikke lige om man må skrive tlf. numre her så jeg har smidt den på min præsentation.

Der står ikke noget om pris, og jeg kender heller ikke stedet selv.

Hilsen Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Dumdidum
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 21:44

Hej Rikke

Tak for det. Det lyder spændende....

måske nogen herinde kender til stedet?

hilsen Jane

Ghandi

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Savnet

www.milan-cherie.dk

0
0
Svar på denne tråd

jeg mangler
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 11:56

også akut i herning, så vil også gerne have et tlfnr til dem.

Min hest er i nordjylland og jeg i herning.

0
0
Svar på denne tråd

Mit ridedyr
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 17:48

står på www.vildbjerg-sportsrideklub.dk

Der er 17-18 km fra herning og der går både bus og tog.

Jeg ved der blev en boks ledig i går, men jeg ved ikke om der står en på venteliste til at få den.

Jeg ved også at der er et sted ved Sinding, men ved ikke ret meget og stedet

Jeg sender lige en pb til min veninde om denne tråd, hun har hest opstaldet i Sinding, så hun ved sikkert meget mere

Helen.

R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 18:26

Dem i Sinding har en annonce har på hestenettet. Det er ikke vanvittigt dyrt.

Jeg har selv haft opstaldet på Pind Ridecenter, som ligger i Lind ca 5 km fra Herning. Ca 1550 kr pr. måned inkl. halm musliblanding og ridehuskort. Dette er en selvpasserstald.

Min mor har hest på Kærbo som ligger i Herning ved fuglsang sø lige ved svømmehallen og ishockeyhallen. Her koster det 1750 kr pr. måned alt inkl.

Min veninde har hest stående på Herning rideskole, som ligger ved banegården. Hvis man ikke har noget imod at muge ud selv koster det 1750 alt andet inkl. Ellers er det dyrere.

Ellers er der Hammerum rideklub (HOKR) Her er prisen alt inkl, men jeg kan ikke huske prisen. Ca 5 km fra Herning.

Der findes også et privat sted mellem Hamerum og Gjellerup 5 - 6 km fra Herning. De har udendørs ridebane og naboen har ridehus. Her er prisen vist 650 inkl hø, men uden anden foder.

Jeg skal lige ind og søge lidt for at finde telefonnumre, så vender jeg tilbage.

Hilsen Maria

0
0
Svar på denne tråd

Hej Igen
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 19:59

Nu har jeg søgt på tlf nummeret der står på min præs, og jo jeg kender dem alligevel. Det er rigtig søde unge mennesker og der er en helt ny ridehal. Der er rigtig gode forhold.

Så jeg kan varmt anbefalde dem :-)

Dog ved jeg ikke om stalden er delvis selvpasser og ej heller hvad priserne pt er. Jeg var ved at overveje om min skulle have været opstaldet hos dem sidste år men jeg fandt en stald nærmere hvor jeg boede.Så det blev ikke til noget alligevel.

Hilsen Rikke

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 20:08

Der er stald Olling.. Ligger på Ollingvej ved Kibæk.

De har ridehal og nogle gode bokse og de kommer på fold hver dag. Jeg kender ikke priser, da jeg kun var part på en hest der stod der, men det virker som et godt sted..

Hilsen

Henne

0
0
Svar på denne tråd

Dumdidum
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 20:28

Tusind tak for alle jeres beskeder.

Jeg er skrevet op på venteliste hos Rind Ridecenter og skal ud og se stedet på Ollingvej i morgen. Snakkede med hende i dag...hun lød rigtig sød Så det bliver spændende.

Herning Rideskole ville være super nemt, da jeg arbejder lige lidt længere henne ad samme vej, men det er ikke stedet for os. Alt for stort, stressende, larm og manglende folde.

hilsen Jane

Ghandi

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Savnet

www.milan-cherie.dk

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 21:22

Så er Rind Ridecenter lige noget for dig. lille, roligt, rimelige folde og søde mennesker, og så kommer jeg der selv en gang imellem for at arrangere ture for rideskolepigerne , og jeg er rigtig sød, hvis jeg selv skal sige det.

Det kan være vi ses en dag....

Held og lykke og velkommen til Herning!

Hilsen Maria

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider