|
|
| Anden kiropraktor end Rikke ? |
|
|
Når nu Rikke desværre ikke tager flere kunder ind fra Sjælland, er der så nogle der kan anbefale en anden kiropraktor med erfaring og succes-historier? Mvh.
Kristina og Mademoiselle Du kan også hjælpe: www.wspa.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Går ud fra |
|
|
at du mener Rikke Aandersen - har du prøvet Rikke Schultz ? Ved ikke om hun tager kunder ind, men hvis jeg ikke kunne få fat på Rikke Andersen ville hun være den næste i rækken jeg prøvede.
Mvh. Louise O.P. Fanatisk tilhænger af arabere, bomløse sadler og akademisk dressur- det er det eneste der dur.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| flere andre..... |
|
|
jeg ville vælge en af dem der stort set ikke laver andet end kiropraktik, dvs Linus+ Lars/Gundsø er for mig udelukket. Men ud over dem der ellers nævnes er Maria fra Hestedoktoren Maja Guldborg Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anbefaling |
|
|
Jeg kan, på min hests vegne, varmt anbefale Rikke Schultz og Maria Mannfalk.  Mvh Ditte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kiropraktorere m.m. |
|
|
Jeg vil som Gitte også anbefale Claus, han er super dygtig og meget behagelig og forklarer rigtig godt hvad han gør og hvorfor. Du kan evt se hans serie på myhorse.tv, hvor han gennemgår en hest+rytter  Mvh Alette
Kurser med Nikolaj Hein Ruus arrangeres løbende på Vestegnens Rideklub i Tåstrup, skriv hvis du vil høre mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja, det er Rikke Andersen, undskyld jeg glemte efternavnet.. Tusind tak for svarene. Jeg vil kigge nærmere på Rikke Schultz. Jeg har set Claus på myhorse for lidt tid siden, han lød vældig kompetent og som et behageligt menneske. Men det er en kiropraktor (som helst også er dyrlæge) jeg skal bruge. De andre kender jeg ikke, men vil prøve at google dem. Tak tak tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bruger |
|
|
Rikke Andersen, men synes at RIkke Shultz er rigtigt kompetent og hun kan nogle andre ting end Rikke. SÅ synes de supplerer hinanden vildt godt, fordi de er gode til forskellige ting. Så min anbefaling må også gå til Rikke Shultz 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kiropraktor.. |
|
|
Jeg kan helt klart anbefale enten Sune Hansen fra Faxe dyrehospital, eller Charlotte Frigast. Mine heste har kun gået frem efter deres hjælp, og de er begge to rigtig dygtige efter min mening  Vh Majbritt
**Nu også med welsh ponyen Friars Springsong**
**** Alv Peacepipe står til bedækning se mere på hans hjemmeside alvpeacepipe.skysite.dk ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kiro/dyrl. |
|
|
Hvis du gerne vil ha', at kiropraktoren også skal være dyrlæge med kiropraktik som det primære, så vil jeg helt klart anbefale Rikke Schultz eller Charlotte Frigast  Har brugt dem begge og har været yderst tilfreds.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maja Guldborg |
|
|
Som nævnt i anden tråd, så kan jeg kun anbefale Maja Guldborg.
Galopmenneske - med forkærlighed for military og pinto God børnehave søges til hoppeføl på sjælland.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Min hest skal til Charlotte Frigast på lørdag, og jeg er super spændt!!
Der var kun mulighed for at jeg selv transporterede hesten til hende, så det må jeg jo gøre -selvom der i andre tråde står at det ikke er så godt med transport lige efter kiropraktorbehandling. (Jeg har det nu selv okay efter kiropraktorbehandling, selvfølgelig alt efter hvor ondt jeg har haft inden....).
Ih hvor jeg håber hun kan hjælpe min hest!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Charlotte Frigast |
|
|
har jeg brugt i fem år og er yderst tilfreds. Hun kan klare det lidt mere komplicerede som McTimoney-kiroérne ikke kan, men de er ellers også gode. Eva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tove Due |
| Forfatter:  |
Celine Elise |
| Dato:  |
28-01-2009 00:12 |
|
Har jævnligt igennem de sidste 6 år til flere af vores hest brugt Tove Due , som jo både er dyrlæge, kiropraktor, og akupunktør. Min mand har kendt og brugt hende til travheste endnu længere tilbage. Første gang da min hest var urent gående, var jeg meget skeptisk, og kørte hesten til thermografi og halthedsundersøgelse dagen efter, og der var intet galt. Jeg har set mange, mange heste behandlet af hende, og jeg kan varmt anbefale hende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tove Due |
|
|
Har også med stor tilfredshed brugt Tove Due til min hest. Kan kun anbefale hende. Hun er super dygtig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kiropraktor |
|
|
Cecilie Stadler er super dygtig, hun kommer fast hos mig, og efterser mine heste, så alt er i tiptop.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Men jeg har erfaring med, at det er rimeligt kompliceret at få Due til at tilse hesten. Jeg skulle køre meget langt, og ventetiden, har jeg desværre ikke toldmodighed til.. Men tak for rådene alle sammen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|