Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Dyrekassen.dk
Forfatter: 
Dato:  23-11-2008 09:50

Er der nogen der kender til hesteforsikring hos dyrekassen.dk??

Overvejer at få min hests forsikring overført dertil....

Brigitte & Martell

En rigtig hest er en oldenborg

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  23-11-2008 10:59

mit føl forsikret hos dyrekassen (Dansk Hesteforsikring). Han er livs- og uanvedelighedsforsikret til en meget fair pris, synes jeg.

Servicen er også i orden, de er meget venlige og hjælpsomme til at svare på spørgsmål osv. Så er jeg er godt tilfreds.

Nu med trakehner

dressurstjerne :)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skal
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 13:38

lige have mine heste dyrlægetjekket og så ryger de derover. Har kun hørt positive ting, men prøv evt. at søge herinde ;-)

ღ Vh. Maria ღ

ღ OBS: HJEMMESIDE: www.mariaj.dk ღ

ღ Billeder af Van Basten, Laura & Papaya på min præsentation. Husk GB :D ღ
0
0
Svar på denne tråd

Dyrekassen
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 14:41

Vi har hundene forsikret ved Dyrekassen, og vi er fuldt ud tilfredse! (Y)

Mine svigerforældre har også deres hund forsikret der, og de blev ringet op og fik et tilbud på at få 10% rabat på alle forsikringer de ville overføre til Nord Forsikring, som har Dyrekassen.

- Så der kom en ud, og lavede tilbud til både svigerforældrene, kæresten og jeg, og så kærestens storebror.

Vi flytter ihvertfald vores forsikringer over fra næste forsikrings-omgang af, for vi kunne spare en del.

- Foruden det at kærestens bilforsikring falder en god procentdel hvert år, og det er jo kun et + når man er ung, ny med bil og kørekort og bilforsikring er sindssygt dyrt.

Så vi har kun (Y) til dem.

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 21:42

Jeg har også kun til dyrekassen. Havde meldt Samson ind i september 06 - og i januar 07 altså kun få måneder efter blev han pludselig syg, og måtte aflives. Der var ingen - gentager INGEN - problemer med dem, jeg vil til hver en tid anbefale dem, samt benytte dem igen. Samson var forsikret for 20,000 kr, samt en sygeforsikring på 25,000 pr. år.

Du kan roligt vælge dem.

Knus Mette

Knus fra Mette

*Nu med Travhesten Mao Seat*

Vil du ha' fart og fest - Så er en Travhest bedst!

*R.I.P Min elskede Samson, han var den flyvende Fjordhest!*

0
0
Svar på denne tråd

Problemer...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 14:07

Jeg er så den første med problemer med dem... Min hest er lige blevet aflivet, fordi hun havde en infektion i hovbenet. Min dyrlæge sagde 50% chance for at blive smertefri ved operation. Men forsikringen ville ikke tage hende, da det skulle forsøges at lappe sammen på hende først... Og det drejer sig så om en hest, der i forvejen ikke kunne smertedækkes med medicin.

Der er meget mere i historien, men pointen er, at jeg er meget harm på dem. Foreløbigt kommer sagen til forsikringsklagenævnet, så må jeg jo se hvor langt jeg vil gå derefter...

Men venlighed ved jeg nu ikke om kendetegner selskabet...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider