Vi har for nylig, grundet hvalpeannonce, modtaget to mail`s med HELT ens ordlyd fra henholdsvis Joseph Donaldson & Steve Bruce
Hello,
I saw your post over the web and am very interested in buying your pet. So please email me back with this details concerning it:
(1) I will also need to see some recent pictures and what is your asking price ?.
(2) I will like to know more on the present condition is it in?
(3) I will be paying you with a bank cheque ok.
Eagerly awaiting your reply.
Sincerely,
Ved godt det ikke er seriøse henvendelser og at det er spild af tid at svare meeen jeg måtte bare....
- We only take cash....
Har naturligvis ikke hørt mere 
Fawn Mops han hvalp sælges.
Efter sunde & raske blodlinier - eksteriør helt i top.
100 % dansk stue-opdræt. Optimale opvækst betingelser helt efter foreskrifterne.
Ring for yderligere info på tlf nr 40625031