Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

dækken og bid-stop
Forfatter: 
Dato:  19-11-2008 18:09

Jeg har idag købt noget bid-stop, da mit dækken som det eneste på folden bliver revet og bidt i stykker. Ekspedienten sagde det er et meget almindeligt problem. Særligt m,ed ungheste.

Men virker dette bidstop egentlig. Jeg synes ikke ligefrem de løber væk efter at have snust til dækkenet.

Virker det på alle heste eller er der andet man kan prøve med? et eller andet der stinker og smager forfærdeligt.

~ A & L ~

Man skal aldrig sige nej til en fristelse. Man ved jo aldrig hvornår den kommer igen. - Garfield.

Transport af hest søges -> annonce

0
0
Svar på denne tråd

glemte noget
Forfatter: 
Dato:  19-11-2008 18:18

hvor meget skal der forresten smøres på for at det vriker bedst, hvis det virker?

~ A & L ~

Man skal aldrig sige nej til en fristelse. Man ved jo aldrig hvornår den kommer igen. - Garfield.

Transport af hest søges -> annonce

0
0
Svar på denne tråd

først og fremmest
Forfatter: 
Dato:  21-11-2008 00:25

så ryger det af med det samme det regner, så det vil sige at det bliver en pæn slat penge for dig hvis du skal købe bidstop hele vinteren... Men udover det så skal det sprøjtes på udenfor og langt væk fra hestene af, lad det hænge lidt inden hesten får det på. og hold endelig munden lukket og gå væk fra dækkenet når du skal trække vejret, og mener langt væk da smagen af bidstop seriøst er svær at komme af med...! Man kan den dag idag købe et specielt dæken som er lavet med en slags elastik som gør at det nærmest skulle være 100% bidsikker! ved ikke hvad mærket er da jeg bare hr set det hurtigt hos en jeg skulle købe sadel af. det koster en pæn slat penge, men mon ikke du sparer de penge ved ikke at gå ud og købe dækkener hver gang de bliver bidt i stykker...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider