Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

God tandlæge?
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 13:12

Nogen der kan anbefale en god tandlæge, og gerne en som er god men billig eller man kan afdrage hos?

Eller nogen der har erfaring med tandlæger i Tyskland og hvordan man gør det?

0
0
Svar på denne tråd

Hov forresten
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 13:13

Tandlæger i DK, så bor jeg i 7080 Børkop, - så gerne i Vejle/Fredericia området.

Min kærestes tandlæge har jeg ikke lyst til at gå til, hun lavede fejl da han var inde sidst og det gider jeg ikke.

0
0
Svar på denne tråd

hvilke fejl
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 14:28

hvilke fejl?

Hilsen en nysgerrig klinikassistent :)

Kender ingen i det område, desværre. Men du er da velkommen hos tandlægeskolen i Århus. Her betaler du kun midlerne, ikke løn, så det kan ofte betale sig.

Lone

Healing tilbydes

Søger du en unghest, 5 år, rolig hoppe?

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/211596/5/

0
0
Svar på denne tråd

Azina ♥Mal♥
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 15:50

Han måtte ind og ha' noget rettet ihvertfald, - efter at ha' fået ordnet nogle huller i tænderne. Var vist noget med fyldningerne hun havde lavet fejl i, og hun var vist generelt ikke særlig god.

Tandlægeskolen i Århus lyder som en mulighed, men er bange for jeg har rimelig meget som skal laves.

- Jeg har nemlig en flækket tand jeg har gået med i et år, og tror jeg har 2 huller i den anden side.

Jeg har totalt tandlægeskræk, så har ikke været til tandlæge siden jeg blev 18 (N) Hvilket er snothamrendes dumt.

Men er ligeså meget tanken om regningen også ;-D For jeg har mest lyst til at få så meget bedøvelse at jeg sover under det hele og intet opdager :-P Og det kan man desværre ikke ligefrem.

Sad og læste noget om ungarske tandlæger, som har danske tolke - de er godt nok billige, og gratis bedøvelse, men ved ikke hvorfor, føler mig ikke tryg ved at ta' så langt væk for det.

0
0
Svar på denne tråd

tandlæge..
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 17:58

jeg har en super god tandlæge i Kolding.. og det er da ikke så langt fra børkop. jeg kan skaffe hendes nr hvis det har interesse? -der kan man afbetale, og hun er flink til at tage det i ens eget tempo.

hilsen en der har 2 huller, og p.t. samler mod til at bestille tid

mvh. Gitte og Tyran

0
0
Svar på denne tråd

Gitte (Tyran)
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 19:27

Må du meget gerne, lyder som en jeg godt kunne bruge :-P

Må tilstå, at den flækkede tand har generet mig i vel 1½ år snart

- Så har ikke brugt venstre side af munden i 1½ år, har voks i hullet for at "passe på det", - det man får til bøjler osv. men nu har jeg fået tandpine af et hul i den anden side, så kan godt være jeg skulle ta' at ta' mig sammen, og bide det i mig (Høhø)...

Hvis man nu får det ordnet og så passer på sine tænder slipper man nok oftere for det.

(Men tanken, av av av av)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 22:12

Tandlægerne ved Slotsøen i Kolding

tandlaege-index.dk/profile.php

De er utrolig dygtige.

Mvh Jannie

Tja...

0
0
Svar på denne tråd

Rollo....
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 15:06

Hvis du virkelig gruer for tandlægebesøget, så ER der faktisk mulighed for at få bisserne ordnet i fuld narkose.

Der er faktisk indtil flere tandlæger, der tilbyder dette. Det kræver dog at du er sund og rask mht hjerte osv for at de må lægge dig i narkose.

Men den kedelige del er så prisen - det er en dyr fornøjelse.

Ca 3500 kr for at få selve bedøvelsen lagt (enten maske eller indsprøjtning), og så ca 500 pr time, hvor der skal være en narkoselæge på til at overvåge dig. Tilskuddet fra sygeforsikringen Danmark er på ca 800 kr.

En anden mulighed er at blive boret med laser, som efter sigende skulle være smertefrit.

"Når vi tager vore drømmes tågede slør af hesten, fremstår den endnu mere bemærkelsesværdig end før." - Andrew McLean

0
0
Svar på denne tråd

Igor-Frost
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 20:17

Og det er der problemet opstår, - for det er mere end hvad jeg har råd til, laaaangt mere :-(

På en SU er der bare ikke råd til det, og jeg ved at kan jeg bare få lidt bedøvelse omkring området så jeg ikke kan mærke meget, - og hvis det så er en stille og rolig rar tandlæge, så kan jeg godt overleve det.

Frygten er bare for en eller anden hård træls dum tandlæge, som fortæller mig at mine tænder er noget l*rt og så tager "hævn" med boret :-P

Mvh. Julie Rollo

- Juletilbud på sadel
-

Rollos Opdræt af marsvin

- Mange race- og kæledyr sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider