Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Dueboots argh ¤#"/!!!
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 16:18

Hej,

Øv hvor er jeg bare godt gal i skralden!!!!!

Jeg har handlet ved duoboots.com hvor jeg har købt 2 par vinterstøvler..

Støvlerne lever ikke op til den kvalitet de normalt leverer,godt nok er det nubuck,men de er fyldt med skrammer og ridser

Det er ikke skrammer der kan dækkes med plejeprodukter,det er de for dybe til..

Den brune støvle har en lang dyb ridse ved siden af lynlåsen..

Det mest underlige er at modsatte støvle er helt glat og fri for fejl..

De ene sorte støvle er fyldt med små mærker...

den anden har også flere småmærker

Da støvlerner ankommer opkræves der told for 3 par støvler,det forstår jeg jo ingenting af men posten forklarer at jeg bare skal ringe til told/post bagefter..

Men de vil jo selvfølgelig ikke betale mig noget tilbage..

Fat i duoboots,fejlen ligger i at duoboots har udskrevet en samlet

fakture og sat på den ene pakke men også en faktura på et enkelt par på den anden pakke- altså ligger fejlen hos dem,da de har markeret at de 2 pakker indeholder 3 par støvler,derfor opkræves der told for 3 par.

Jeg har sendt dem mange detaljerede billeder og selvfølgelig alle papirerne,de ville slå 10% af på de brunde støvler og 5% af på de sorte ialt £16.59 jeg har betalt £220 plus porte og en ekstra gang told..

Jeg mener jo selvfølgelig at de skal refundere den ekstra told som jeg har betalt,pga. deres faktureringsfejl,men det vil de ikke!

Det drejer sig kun om 35.25chf,men det er altså en principsag for mig!

Jeg har selv arbejdet med kundeservice i en del år,og aldrig har jeg da været så næsvis overfor en kunde som de er over for mig!

Var det i mit firma havde medarbejderen fået en fyreseddel!!!

Det skal lige siges at jeg netop pga. min erfaring aldrig hidser mig op eller taler grimt til servicemedarbejdere,jeg har blot reklameret og sendt dukomentation.

Modsat skal så nævnes at min svigermor havde bestilt et par igennem duoboots.DK hvor den ene lynlås bøjede indad så det gjorde ondt at have støvlen på..

Hun fik hendes portoomkostninger refunderet og tilsendt et par nye støvler da hun sende de defekte retur- sådan skal det gøres!!!

Jeg har efterhånden handlet hos duoboots.com en del gange,og har lagt pænt mange penge hos dem!! det har jeg ikke lyst til at blive ved med,så hvis nogen kender alternativer hører jeg gerne fra jer..

MvhHotbandit!

Så blev vi gift 11/10-2008

www.123hjemmeside.dk/ElvisogEmma

0
0
Svar på denne tråd

enig........
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 07:13

jeg ahndlede sidste år med dem... støvlerne der ankom passede ikke dvs de havde ikke de mål der stod på deres hjemmeside, så jeg returnede dem.

Og de var godt nok svære at få pengene ud af

Blev ellers ringet op af en svensk dame et par gange der håbede jeg en anden gang ville handle med dem... not!

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider