|
|
| Hovedtøj uden næserem |
|
|
Kender I et hovedtøj uden næserem? Eller som ser naturligt ud med næseremmen af? Det skal ikke være et western hovedtøj.
"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!"
SILLE FOREVER !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har bare |
|
|
Taget det af, og når man så har vænnet sig til, at se det, så synes jeg ikke, at det ser forkert ud..
Selv mod dumhed, kæmper guderne forgæves.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej men |
|
|
Jeg har også taget mit af, men så sidder der jo en strop på begge sider som ikke bliver brugt til noget... Jeg har et Riders Company hovedtøj
SILLE FOREVER !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trenser |
|
|
Det må så være noget ganske særligt for Riders Company. Vi har både Stübben og Kieffer, og der tager man bare næsebåndet af. Det sidder i en selvstændig rem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uden næserem |
|
|
Hvad med en enkelt rem som som denne? Dejligt nemt  
I may not be perfect, but I'm all I got 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har heller |
|
|
Ikke nogle remme siddende, når jeg piller næsebåndet af. Og jeg har 4 trenser i priser fra 200-700..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er nok |
|
|
Noget specielt for Riders Cpmpany så... Der sidder det nemlig fast på nakkestøttet...
SILLE FOREVER !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det tror jeg |
|
|
Prøv lige, at smide et billede af det. Jeg har nemlig kigget lidt rundt på trenser fra RC, og kan ikke rigtig se nogle, som ikke ser "normale" ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billede |
|
|

Nu ved jeg ikke om I kan se det, men remmen til næsebåndet sidder fast i nakkestøttet... Men det er okay, tænkte bare om folk have en trense de fortrak til at ride uden næsebånd med. Ironisk nok købte jeg netop denne trense pga. det lækre næsebånd
SILLE FOREVER !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay, ja |
|
|
Det kan jeg godt se, det er lidt træls. Du kunne måske sælge din trense, og købe en "almindelig"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Janne... |
|
|
Jeg har tit undret mig. De der ringe på tøjlerne, er de til noget, eller er de bare pynt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sadjflksadj |
|
|
øhm, jeg har et ligesom det på billedet. Der er næseremmen stadig en selvstændig rem. Den løber inde i foringen i nakken, men kan bare "slides" ud.
Venlig Hilsen Mette
Kvalitets lucerneprodukter sælges, fra 2 kr/kg
Opstaldning tilbydes i Fårvang, 600 kr for hest for boks med halm og wrap på fold
se præsentationen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ringene... |
|
|
er der fordi jeg ikke har fået købt andre tøjler... det er tøjler som er beregnet til thiedeman... men jeg bruger dem som alm. tøjler, de fungerer fint, men har altså ringe...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thiedeman tøjle |
|
|
tøjlerne ses til højre og den anden del er en martingal, som har spænder fremfor ringe... Jeg har dog kun tøjlerne, de er købt ved en fejl, men er nu udemærkede til tøjler  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay, så |
|
|
Blev jeg også klogere i dag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|