Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

contact sadler?
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 21:31

866916.shop08.dandomain.dk/shop/cms- 1.html

Nogen der har prøvet disse sadler?

0
0
Svar på denne tråd

Altså.
Forfatter: 
Dato:  05-11-2008 00:00

Sadlen er da sikkert god, de kunne dog, have gjort sig den umage at vise sadlen under brug af en rytter der havde styr på ridningens kunst. Når billederne i "reklamen" er så dybt useriøse kan man jo kun tænke det samme om produktet eller forhandleren af dette.

UNDERVISNING PÅ FYN TILBYDES; SKRIV PB FOR YDERLIGERE INFO

0
0
Svar på denne tråd

Billeder
Forfatter: 
Dato:  05-11-2008 10:26

Kan kun give dig ret mht. billeder.

Jeg læste de snart kom rundt på fyn, så nogle må have prøvet disse sadler.

Synes sadlen ser tillokkende ud når man har en hest med meget bredt og umarkeret sadel leje !!

jeg har prøvet andre bomløse men synes ikke de var gode at ride dressur i, denne sadel ser dog noget anderledes ud måske den ville føles bedre...

0
0
Svar på denne tråd

Den er på fyn.
Forfatter: 
Dato:  05-11-2008 10:44

Der er allerede en forhandler på fyn som kører ud. Vi havde hende ude i starten af året.

Vær opmærksom på at der ingen paneler er i sadlen, den ligger direkte på rygraden.

Vi valgte den fra, grundet mangel på paneler, samt at underlaget bare ikke gav nok rygfrihed efter min mening.

0
0
Svar på denne tråd

skrevet op
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 09:16

Nu er blevet skrevet op til et besøg næste gang hun kommer på disse kanter så må jeg se på de paneler.

jeg er snart desperat for at finde en sadel til bred umarkeret manke og lige ryg....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider