Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Epona?
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 18:58

Er der nogen af jer der abonnerer på det der Epona hvor man kan se udsendelser om heste på nettet? Er det pengene værd?

Hilsen Sarah D

0
0
Svar på denne tråd

Nej...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 20:12

Det syntes jeg ikke... man giver mellem 50-60 kr om måneden, og jeg syntes ikke der kommer nok nye ting på siden til den pris.

Det mest irriterende er at jeg ikk aner hvordan man melder det af igen!

Mvh. Lotte

¨˜"°º•Heimdals Knut•º°"˜¨

- Gudens Hest -

Følle på vej e. BH Develino og Lauries Crusador!

Life Is like a Box of Chocolates - You Never Know What You're Gonna Get!

0
0
Svar på denne tråd

Asfaloth
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 22:26

du skriver bare en mail til dem med at du gerne vil opsige dit abb, så nemt er det :)

Har haft abb på det, synes de havde nogle gode videoer og artikler, men efter en måneds tid har man været dem alle igennem og der bliver tilføjet for lidt til at jeg synes det var pengene værd.

Mvh Louise

Portræt-tegning af din hest tilbydes - skriv til mig for billeder og tilbud

Halvpart søges i Viborg (8800)

Canon EF 55-200 f/4.5-5.6 II USM (Objektiv) sælges

0
0
Svar på denne tråd

Opdatering
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 08:39

Hej med jer :)

Epona.tv opdateres med nye tv-indslag et par gange om ugen i gennemsnit. Det bliver typisk til 8 indslag per måned, og der ligger omkring 110 videoklip lige p.t., som man får adgang til for sine 60 kroner.

Jeg har ikke talt, hvor mange reelle artikler, der er i et hesteblad nu om dage (altså fratrukket produktnyt, reklamer, korte nyheder, foreningsnyt o.s.v.), men prøv evt. selv at sammenligne mængden af indhold.

Hvis man alligevel synes, det går for langsomt, kan man nøjes med én måned ad gangen - man skal så bare huske at melde fra. Vi arbejder på at finde en løsning, hvor man kan tilmelde sig en mailingliste, så man får besked, når der kommer et nyt indslag. På den måde undgår man at tjekke hver dag, og måske blive skuffet, når der ikke lige er kommet nyt på.

Se i øvrigt vores splinternye Facebookside, hvor nogle af de bedste og de nyeste indslag præsenteres, så man kan få en idé om hvad Epona.tv handler om.

Mvh

Julie Taylor

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er ....
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 12:27

meget glad for mit abonnement, men jeg ser også videoerne igen og igen, da jeg bruger en del af det i min træning..

Hilsen Signe og Stjerne guldklumpen Emma

0
0
Svar på denne tråd

jeg syntes
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 13:12

at bare det at det er lavet af mennesker der virkelig sætter sig ind i stoffet i stedet for freelance journalister som ofte ikke ved en dyt om det de skriver om er mange penge værd.

Derudover syntes jeg at det er skønt ikke at skulle have gamle hesteblade liggende i bunker fordi man jo kunne få brug for nogle af artiklerne en anden gang.

Jeg syntes at Epona er alle pengene værd, men jeg kan da godt se fidusen i at købe abonnement en md om året i stedet for at støtte den gode ide.

Jeg vil hellere give pengene til et foretagende der skal klare sig selv istedet for et hesteblad der burde være gratis med alle de reklamer der er i.

Og hvis det eneste alternativ er myhorse så syntes jeg egentlig at valget er nemt.

Salg af rideudstyr til islandske heste og deres ryttere.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 22:12

Epona er rigtigt godt. Jeg ser ofte indslagene igen og igen, fordi der er så mange detaljer at få med :) så 10 ud af 10 point herfra til epona.

Sagde Janne - modstander af falsk ridning...

Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)

Tak for en god debat i høflig tone :) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

ikke pengende værd
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 10:15

Der er en større tråd under træning netop om epona.

Jeg synes ikke det er pengene værd. Eller i hvert fald ikke hver måned. Men du kan gøre som jeg gøre. Køb en måned og opsig dit abonnement. Så har du en måned til at se indslag igennem. Så kan du vente et halv år og gøre det samme igen.

På den måde synes jeg det er okay pengende værd.

- Henrik

Online Ridebog på www.ravnholm.dk

Videolektioner indenfor håndtering af ungheste, tilridning, longering og ikke mindst akademisk dressur.

Akademisk ridekunst Harmoni, løsgjorthed, form,tempo,takt og sving

0
0
Svar på denne tråd

mmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 11:40

Jeg abonnerer på epona og har i sinde at blive ved med det da jeg er glad for at der så meget forskelligt og jeg syntes det er et godt fagligt niveau. Er også begejstret for at nogen ser tingene fra en anden synsvinkel end den vi plejer i hesteverdenen og at der bliver taget mange adfærds emner op.

Tak til epona....

Iben

Skønne føl til salg, se mere på hjemmesiden...

Dansk Oldenborg Avl.

Se billeder af vores heste på www.slettemosen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider