Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Lydsvag klipper
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 16:54

Jeg søger en lydsvag klipper der skal bruges til at klippe min hest en gang eller 2 om året -tæppeklipning. Det behøves altså ikke at være noget vildt og voldsomt, men bare en rimelig pålidelig, ikke så stor klipper. Og helst heller ikke for dyr ;)

Louise

&
Stald Kelon´s Lerano

Hundelegekammerat søges til min dansk/svenske Fiona. Kæmpe, indhegnet have haves til leg. 5560 Aarup.

0
0
Svar på denne tråd

kigger med..
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 20:20

:)

Mia

Livet er konsekvensen af en række tilfældigheder

I'm not scared of dying, I just don't want to

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 20:52

jeg har en andis klipper, den er super god og larmer ikke, min fuldblod var helt hysterisk med at blive klippet, men han kan uden problemer klippes med andis. den vejer ik så meget og er ikke så stor.

den koster omkring 2000 kr

SUCCES AFHÆNGER AF EVNEN TIL AT GÅ FRA FEJLTAGELSE TIL FEJLTAGELSE UDEN AT MISTE GNISTEN !!!!

DANSKE OLDENBORG HESTE -

KAN OG VIL

www.123hjemmeside.dk/devito-secret

0
0
Svar på denne tråd

Andis klipper
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 09:37

Jeg har for nylig købt en Andis klipper. Den klipper fint. Den er ikke så stor som de 'professionelle' klippere, hvilket gør at du fx let kan klippe hovedet og så larmer den minimalt. Så jeg er glad for min.

0
0
Svar på denne tråd

Andis også her
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 12:42

Jeg har ogås en andis som jeg bruger til at klippe hele hesten med - det tager lidt tid (1 time) men jeg har kun min egen så det betyder ikke så meget..

Den er super støjsvag og bliver brugt (af andre) til at klippe hoved og sådan - jeg er dog for doven til den slags pilleri :)

Andis Klipper / 1½ hestes trailer udlejes i kortere perioder (Vestegnsområdet)

www.nallino.dk/Udlejning.htm

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider