|
|
| Hestehvisker?? Hvem?? |
|
|
Hej, Jeg har en hoppe, jeg hver gang smeden kommer, bliver nødt til at få bedøvet. Det er et kæmpe problem, da det hverken er sundt for hende eller for min pengepung. Hun går også fuldstændig i panik, hvis hun står på staldgangen og det begynder at regne. Er der nogle der kender til "hestehviskere", der kan afhjælpe sådanne problemer med heste?? Med venlig hilsen Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ang smed |
|
|
jeg havde selv et lille problem med min nu afdøde hest (snøft),at hún var begyndt at stå og hoppe på staldgangen når smeden var der.selvom jeg ikke tror han gjorde nogen dårlige ting ved hende var det træls at jeg ikke kunne lave andre ting når smeden var der.jeg skiftede derfor tilbage til min gamle smed og i samme sekund han kom igen stod hun igen stille på staldgangen.så måske det kunne være en ide med en ny smed.har du en ide til hvad der skal give den reaktion?dårlig oplevelse,manglende erfaring med ting...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hestehvisker |
|
|
Jeg bor i Kolding. Den smed jeg har nu er den bedste jeg har prøvet for han kan da komme til hende. Den anden smed jeg havde kunne slet ikke komme til hende selvom hun var bedøvet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ciller |
|
|
Der er ciller herinde fra. Hun bor i Vestjylland nu, men tager vist rundt i hele DK. Prøv at søg hendes lodget herinde inde. Navnet på hendes hjemmeside er smuttet helt for mig nu. Ute Lehmann er en anden mulighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
tja der er flere gode folk, uddannet efter forskellige metoder. Mine bedste erfaringer ligger nok ved disse folk. skriv efter nr Christina Clausen næsten færdig uddannet fra dyreadærds terapeut skolen på sjælland. Maj-brit Carter uddannet med Monty Roberts's skole i england. Jasmin (kan ikke lige huske efternavn, men kan finde hende) uddannet efter Pat Parelli's metoder. Håber det hjælper:)
Hvis alle tænker ens tænker ingen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Healer vs. Hestehvisker |
|
|
Hey!
For at jeg ikke skal glemme det inden vi ses igen, så prøv på www.heartofhealing.dk
Det er hende jeg fik anbefalet, da jeg søgte på hestenettet sidst, og som jeg ikke kunne huske hvad hed, da vi sidst talte om det.
Hun er så mere en healer end det man vel egentlig forstår ved en 'hestehvisker'. Ved ikke lige hvad der er bedst....
Hilsen TopperMor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Måske din hest vil kunne drage fordel af at du arbejder med lyde, hvis hun er bange for lyden af regn på stalden også? Har du undersøgt, eller ved, hvad præcis omkring det at få smed som at der er hendes problem? For nogle heste er det følelsen af at benet bliver holdt fast, for andre er det lyden af metal og for andre igen er det følelsen af værktøjet på hoven. Jeg ville lokaliserer dette først, så har du også et udgangspunkt du måske selv vil kunne træne ud fra i hverdagen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| igen "Dually grimen" |
| Forfatter:  |
Heste-Focus |
| Dato:  |
29-10-2008 21:59 |
|
Hej Maria. Jeg vil benytte den såkald"Dually grimen". Jeg har prøvet det mange gang med hestene deren adfær er dominirende, hestene de ikke kan står stille eller som du skive, når smeden eller dyrelæge kommer. Dually"en er en træningsredskab, hvor hesten lære på "indirekte indlæring". Den Dually findes i forskellige størelser og det er vigtigt, at den passer til din hest. Vis du vil benytte Dually"en, så må du gerne ring til mig.Du kan også kik på vores hjemmeside: www.heste-focus.dk. Det virker. Hilsner Berko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Gitte Naldal |
|
|
Har lige det samme problem som dig med din hest og nu har jeg fundet ud af at vi skal på kursus mig og hesten så vi begge kan få det lært. Det sker hos Gitte Naldal ved Horsens d. 7.-9. november og derefter en uges ophold mere med privat træning. Jeg er meget spænt på hvordan min hest vil arte sig. Måske det var noget Mvh Sandra C
Låne hest/pony søges med evt. forkøbsret Wraphø købes - Forsvunden pony efterlyses stor dusør - Se mere på min præsentation -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan nævne |
|
|
Sarah Lykke Petersen er en rigtig dygtig hestehvisker,og du kunne kombinere det med Healing/clairvoyance,ved at hun tager manden med,som kan disse ting. Sarah bor i midtjylland og kan kontaktes på 30695715. Mvh Ditte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|