Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 OS trenser
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 19:36

Heej folkens(:

Jeg har lige et par spørgsmål, som jeg håber der er nogle der lige kunne hjælpe mig med :D

- Jeg kunne godt tænke mig en rundsyget os trense, men da jeg lige har købt os pandebånd er jeg i tvivl om det kan være på. Det er normalt trensepandebånd. Jeg har set at de flestes pandebånd til de rundsyede nærmest er delt op i to, men har lige set en, hvor at det ikke var? kan det godt lade sig gøre med almindelige?

- Har hørt at trenserne er billigere i tyskland, men nogle der kender nogen gode sider, og kan det overhovedet betale sig med hensyn til porto osv.?

Håber i hjælper mig ;P

Hilsen Nanna

0
0
Svar på denne tråd
 
 Læderring
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 21:50

Den eneste forskel er en lille læderring,der sættes på pandebåndet,så den er delt i to.

Denne lille læderring,sidder allerede på den almindelig trense,så jeg ville prøve at putte den på først,og ellers kan den lille læderring,vil bestilles hjem.


Jeg gloede ihvertfald noget,da jeg opdagede,at det var denne lille læderring,jeg havde givet 10 % mere for..


Havde jeg vidst det den gang,ja så havde jeg prøvet det først..



Hvidt kopfjern købes

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja .....
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 21:57

Jeg så nemlig en der bare havde sat normalt pandebånd på, uden den der læderring. Men i såfald kan man vel som du siger prøve at sætte den på ens eget pandebånd.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 23:11

her er et link og det kan snildt betale sig at handle i tyskland, ikke alle vare men nogle blandt andet OS :-)


du skal lige pudse dit tysk lidt af, da de engang i mellem har tilbud, hvor den viste vare ikke er præsis den de sælger, hvis næsebåndet er et andet slags mm.


www.calevo.com/cgi-bin/calevo/ products.html?id=tQGj5...rg=trensen

MVH karin

0
0
Svar på denne tråd
 
 OS........
Forfatter: 
Dato:  28-10-2008 19:38

Pandebånd til rundsyet trense har større huller, da de tre rundsyede remme fylder mere end dem der ikke er rundsyet..


Så der er andet end en læderring til forskel.


- Camilla
0
0
Svar på denne tråd
 
 men...
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 21:38

Kan det lade sig gøre med et normalt pandebånd?

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm.......
Forfatter: 
Dato:  06-11-2008 00:08

Jeg har haft alm. pandebånd på min rundsyende OS og remmene skulle lægges på plads når man havde lagt trensen på da de kunne side lidt i uorden, irriterende men muligt. Jeg har købt et rigtigt pandebånd nu, beregnet til rundsyet.


Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Grandeur DH 342 - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd
 
 Grete.
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 17:17

Ser det pænere ud med et der er beregnet, eller er det fint nok med et normalt pandebånd?

Hilsen Nanna

0
0
Svar på denne tråd
 
 pandebånd
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 15:23

Det er fin nok med et almindeligt pandebånd. Det er bare lidt irriterende at man skal møve lidt mere med remmene fordi der er mindre plads i hullerne på pandebåndet.


Men det kan sagtens lade sig gøre at få remmene igennem.


- Camilla
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider