Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning-viby-århus
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 00:12

Hej, jeg søger opstaldning i nærheden af viby, solbjerg, højbjerg, århus, stavtrup og omegn.

Ønsker/krav:

-Ridebane, skal kunne bruges i et okay omfang i vinterperioden, med lys.

-Intet krav om ridehus. (er der ridehus og ingen ridebane er dette os fint)

-Gerne springmaterialer, men intet krav.

-Lille privat stald er lige så god som en stor offentlig stald.

-Har altid stået i selvpasser-stald, hvor der er indluknings turnus i hverdagene (ejer af stald lukker ud om morgen, ellers skal der være en god ordning imellem pensionærerne om hvordan vi gør dette). I weekenden er der turnus ordning med ud-og indlukning.

-Fodring morgen/aften skal helst kunne gøres af dem der ejer stedet. ellers skal der være en god ordning imellem pensionære om hvordan vi så gør det:o)

-Staldleje uden foder, max. 1000 kr. pr. mdr. (helst inkl. hø/wrap, men intet krav).

-Staldleje inkl. foder, max 1500 kr. pr. mdr. (helst inkl. hø/wrap, men intet krav).

-Sommergræs et krav, vinterfold et krav, som selvfølgelig helst skal være ok. Man kan selvfølgelig ikke undgå mudder:o)

-Det skal helst ligge i en afstand så jeg ikke skal sidde i en bus i en time. Hvis jeg skal skifte bus skal jeg helst ikke vente på den næste bus mere end 10 min. gå afstand fra bussen skal helst ikke være mere end 15 min. gågang til gården.

Kender i nogen steder der nogenlunde passer på mine krav/ønsker så skriv endelig også selvom det ikke passer helt på mine ønsker/krav:o)

Vh Pernille

ps. kender godt Abildgården, Søgården, skåde, råhøjgården, bundgård.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider