Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning ved Hårlev ???????
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 13:32

Er der nogen som kender et super lækkert opstaldningssted i nærheden af Hårlev ?

Det jeg leder efter er et sted med fuld service, dvs udmugning, fodring, ind- og udlukning osv. Jeg skal kunne bestemme selv hvad min hest skal have af mad. Og der skal være ridehus og baner.

Har været inde på Harmony Ranch' hjemmeside. Det ligger i Store Heddinge, og ser rigtig fint ud. Er der nogen som kender det ?

Nogen steder der tager hingste.

Leder også efter en løsdriftstald hvor der kan blive sørget for min datters shetlænder.

Håber nogle kan hjælpe

Wickie

Frieseren er for lækker

0
0
Svar på denne tråd

Harmony Ranch
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 10:55

Er et super godt sted. Hestene bliver passer i hoved og r... og der er ro om tingene.

-Men stedet er mest for westernryttere, selv om det modsatte annonceres.

Kan man til gengæld leve med dette og at der er lukket i ridehusene næste hver weekend, samt nogen hverdage pga. westernstævner og undervisning, så er det absolut et sted man kan være tryk ved at have sine heste.

Hingste tager de dog ikke ind, så vidt jeg husker.

Løsdrift kan de heller ikke tilbyde.

Mvh.

Cindy

0
0
Svar på denne tråd

opstaldning
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 13:19

Dette sted ligger godt nok ikke i Hårlev, men det er min veninde, der har det og hestene har det bare super. Hjemmesiden er www.stald-vesterskov.dk. Pigen/damen du skal tale med hedder Birgitte og super flink.

Én gang travhest - altid travhest

0
0
Svar på denne tråd

Harmony Ranch...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 16:09

Jeg synes det er et super sted. Jeg er også westernrytter. Men det passer nu ikke at der er lukket hver weekend pga stævner eller clinics. Det kan man også se på deres hjemmeside.

Der er også dette sted i Hårlev www.tc-place.dk/ Der står bare ikke så meget om det på hjemmesiden, men det er et virkelig lækkert sted.

Hilsen Benedicte

SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET

Kvalitets westernsadel købes. Se min profil

0
0
Svar på denne tråd

tc place
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 20:52

tc-place er et ok lækkert sted kender mange som står der, hende der har det er selv westernrytter men der er også mange dressurryttere. Men det er ikke med fuldpas man skal selv muge, og hvad jeg kan forstå på dig er du ikke interesseret i dette. og de tager ikke hingste ind, men mener de har en lille løsdrift også.

Jeg står på dette sted http://www.hestebokseudlejes.dk i Strøby det er et mega lækkert sted med ordentlige forhold og fuldpas, vi har dog pt ikke nogen ledige bokse. De har selv et par hingste, men tager ikke fremmede ind. og der er ingen løsdrift.

ellers ved jeg faktisk ikke hvor i området der er mulighed for fuldpas, det er der vist ikke på nogen af de steder jeg kender til.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har været på
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 21:03

besøg det sted i strøby, og når jeg engang flytter derned af, så er det klart der jeg skal stå.

Nøj et lækkert sted. -Både for hest og rytter!

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

Wet wrap bandager sælges se præs

Fotografering?

0
0
Svar på denne tråd

Engtoft?????
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 12:46

ligger da i Hårlev og er et fint sted, men om de har fuldpas, dvs incl udmugning aner jeg ikke

Karina

Wrapballer-minibig fra 2008 sælges.

God tør kvalitet

Se min præs. for nærmere info/priser etc.

0
0
Svar på denne tråd

Engtoft
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 13:11

Jeg mener ikke Engtoft har Fuldpas, det fik vi ihvertfald ikke noget at vide om da vi var derude. Og man skal selv tage sin hest ind om aftenen. men de har en ret stor løsdrift hvor alle rideskoleponyerne går. Jeg tvivler på de tager hingste ind. Men ellers er det jo et stort sted med alle faciliteter.

Jeg er bange at det bliver svært at finde noget i det område der lever op til ALLE dine krav, om fuldpas, baner, ridehus, løsdrift og mulighed for opstaldning af hingst.

0
0
Svar på denne tråd

Engtoft
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 14:45

Engtoft tilbyder fuldpas - på hverdage - mod ekstra betaling - du skal så selv lukke ind i weekender og helligdage samt deltage i udlukningsturnus (også i weekender og helligdage)

Der er mange faciliter - 2 ridehuse, 2 dressurebaner og udendørs springbane.

De har løsdrift hvor privat heste og ponyer kan opstaldes (og der skal man strø 1 gang om ugen) og ellers bare komme og ride.

Engtoft har haft hingste opstaldet og lige pt. er der 2 pony hingste - dog ikke i løsdrift.

Jeg syntes du skal kontakte Charlotte Mundberg Hansen og høre mere - ellers kan du se mere om Engtoft på www.engtoft.dk

Venlig hilsen

Helle

(der har hest på engtoft)

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med Worre-studfarm?
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 16:05

Det ligger i Himlingøje.

Hvordan de køre stedet med hensyn til pensionære m.m. nu, ved jeg ikke. Men de har i hvert fald selv hingste, og de har løsdrift samt baner og hal.

-Det er dygtigt og kompentente hestemennesker, som ved hvad de har med at gøre, men om det er selvpasser eller fuld pension ved jeg ikke.

Men ellers er Engtoft også bare super lækkert!

Hilsen Anima.

Genial MB-MA springhest sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider