Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

phiff....sadler
Forfatter: 
Dato:  14-01-2004 13:58
er der nogle som ved hvor man kan købe phiff sadler på sjælland.

Og hvilke erfaringer har i med disse sadler??

mvh pia
0
0
Svar på denne tråd

Phiff...
Forfatter: 
Dato:  14-01-2004 16:38
Den bedste der findes til prisen.
En af internetbutikkerne har dem, men ellers skal du nok til Happy Horse på Falster og se dem.
www.happy-horse.dk
Fredriksborger - hva ellers?
0
0
Svar på denne tråd

kender
Forfatter: 
Dato:  14-01-2004 23:12
ikke nogen steder på sjælland som sælger pfiff sadler, da jeg er jyde... Men jeg har købt en ny pfiff dressursadel for et halvt år siden.. Jeg er ovenud tilfreds med den da den har cut-back, som giver større skulderfrihed og derudover har et bredt kammer... Fungere meget bedre end den kieffer wien jeg havde før... Desuden er det en forholdsvis billig sadel i forhold til andre mærker, dog uden at kvaliteten sænkes...
0
0
Svar på denne tråd

Jo, de kan købes
Forfatter: 
Dato:  15-01-2004 22:13
hos stald direkte, her

Mit spørgsmål er så om det er ordentlig kvalitet? Jeg kender dem overhovedet ikke og har netop set dem og ville høre ad.

Céleste
If ever I need religion I'll worship Chocolate."   © Céleste 
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har en Pfiff sadel
Forfatter: 
Dato:  19-01-2004 19:46
Jeg har købt min pfiff lord dressur sadel hos Jenny- stald direkte til 1295,-kr og jeg er 1000% tilfreds og den ligger perfekt på min travhoppe ;-)

Den kan helt klart anbefales......
Hvis du mailer til ejeren og spørger om du kan se sadlen inden du køber den,er dette også muligt!!!
Jeg var slangerup(sjælland) og se min inden jeg købte den..

Hilsen
Henrietta
0
0
Svar på denne tråd

PFIFF forhandlere...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 23:26
Hej Pia
Hvor på sjælland søger du en forhandler?

Pfiff har virkeligt gode sadler til fornuftige priser.
de helt billige er fremstillet i Indien - men det er alle til 500-800 kr vel? Alle sadlerne, som ligger over ca. 1200 kr har udmærkede sadelbomme -og er for en stor dels vedkommende lavet som "privat-label" hos de førende europæiske (læs tyske) sadelfabrikker.

Bl.a. har vi testet topmodellen fra Pfiff, som er udarbejdet i samarbejde med Arthur Kothas (chefberider for den spanske hofrideskole i Wien): en super sadel både for hesten og rytteren, dejligt dybt sæde og fremragende læderkvalitet. Den er nu 2 år gammel og det kan man ikke se!
Så kun rosende ord herfra.

hilsner
Sussie, Sans Pareil

PS. Vi henviser gerne til en forhandler på tlf. 75820066.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider