Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hooks i Kolding
Forfatter: 
Dato:  27-09-2008 08:22

Nu har jeg jo kendt til hooks i en del år og er meget godt tilfreds med deres ting,men jeg har altid købt pr post ordre,så nu skal jeg en tur til kolding den 18 okt og vil da lige en smut ind og kikke butikken nogen der har været der og hvad syntes i om den ? mvh katrine

© Yrja ©

HUSK! hjelmen den er altid pænere end kraniebrud.

Medlem af Huginn & Muninn

0
0
Svar på denne tråd

den er ok.
Forfatter: 
Dato:  27-09-2008 09:30

Jeg har været der nogle gange og jeg synes det er en ok butik

0
0
Svar på denne tråd

Ronjaven...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2008 09:59

Det er en fin butik de har tit super gode tilbud ! Men hvis du er på egnen har vi da også mange andre butikker du kan besøge , altså med rideudstyr

Heste Sælges

www.roedsgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  27-09-2008 23:06

Vi give de andre ret, når du alligevel er i Kolding, så slå et smut forbi. Hööks er en fin butik, bredt udvalg og til forholdsvis billige penge.

Nu ejer af den sorte skønhed, Smokie :-)

0
0
Svar på denne tråd

horse trash de luxe
Forfatter: 
Dato:  28-09-2008 10:04

Jeg synes at når du alligevel er kolding synes, jeg helt klart at du skal besøge Horse trash de luxe. Som ligger i centrum, Søndergade, for at være mere præcis.

Det er en forholdvis ny forretning, men hun har et rigtig stort udvalg, og har også en internetforretning under samme navn. Og hvad hun ikke har på lager, kan næsten helt skkert skaffe hjem...

Men ellers er hooks en fin stor forretning... Stort udvalg, og mange kan godt bruge lang tid derinde... Og nogle ok priser...

Mvh.

Karina Stackelies

Den heldige ejer af Kamran shah ox.

En gang araber, altid araber.

0
0
Svar på denne tråd

Super.
Forfatter: 
Dato:  28-09-2008 21:35

vil da lige se om ikke jeg kan få lokket mine forældre samt søster med i nogle flere rideudstyrsbutikker de intreserer sig ikke for heste øvs he he knuzz katrine

0
0
Svar på denne tråd

hooks...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 12:48

der er jo også jessens rideudstyr i kolding som bestemt er et smut forbi værd, tingene er lidt dyrere, men jeg har også indtryk af at kvaliteten er en anden.

mvh. Gitte og Tyran

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider