Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

telekæden
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 12:53

Har lige modtaget en "ny" mobiltelefon som jeg havde bestilt over nettet ved telekæden. Denne telefon viser sig at være brugt. Den har skrammer og brugermanualen er tydeligt læst i.

Er der nogen der også har været ude for det?

MVH Maria

Opstaldning tilbydes. 35 km fra Aalborg. 16 km fra Aars. 20 x 60 ridebane og lille ridehus. Mulighed for undervisning.

3-års pintovallak sælges.

7-års oldenborg hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Sådan....
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 22:03

Sådan en har jeg også modtaget ved køb over nettet, dog ikke telekæden.

Jeg skrev til firmaet straks, at jeg IKKE ville have den, jeg sendte den retur, krævede mine penge, samt de penge jeg havde betalt for at sende den....

Jeg fik ikke forsendelsen retur, så jeg klagede til dem som har e-handelsmærket, for det var butikken under.

De hjalp mig til pengene, for at butikken er registreret der betyder, at de SKAL overholde div ting.....

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

Husk nu at læs HVAD jeg skriver, og ikke hvad du TROR jeg skriver, der er MEGET stor forskel....

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

jeg har også
Forfatter: 
Dato:  24-09-2008 20:22

ringet ind og brokket mig. Hun har sendt mig en retursedel så jeg ikke ville få nogle omkostninger ved at sende den retur. Hun kunne dog ikke forstå at det skulle være en brugt telefon.

Opstaldning tilbydes. 35 km fra Aalborg. 16 km fra Aars. 20 x 60 ridebane og lille ridehus. Mulighed for undervisning.

3-års pintovallak sælges.

7-års oldenborg hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider