Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Islænder til vikinge-konfirmation
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 15:22

Jeg står i den herlige situation, at min lillesøster skal konfirmeres til maj; nogle vil nok mene, at jeg så er lidt tidligt ude - men bare vent, til I hører om planerne!

Konfirmationen kommer til at foregå i vikingeomgivelser ved Fyrkatborgen i Hobro, og så fik min mor og jeg den geniale/retarderede ide, at så skulle der da også være et vikingetema ... Det kunne da ikke være anderledes. Senerehen har det så vist sig, at vi måske har gabt over lidt for meget; men nu skal det gøres!

Det mest presserende problem lige nu er så at finde to islændere, som kan fragte tøsebarnet og undertegnet fra Fyrkatcenteret og ud til Borgen, hvor festen skal foregå. Naturligvis søger jeg først hjælp blandt HN'ere, da I jo ved bedst.

Så hjælp!, hvordan finder jeg nogle dejlige mennesker, som er villige til at overlade deres små vikingeheste til en øvet og ikke-begynder-men-knap-så-øvet rytter?

Caroline

A horse walks into a bar, and the bartender says:

Why the long face?

Med licens til at bitche!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 17:06

Kan desværre ikke hjælpe dig.. Men må da li' sige at det lyder som om nogen får sig en kanon konfirmationsfest!

Håber andre er i stand til at hjælpe!

Knus...

Team Black Devils!

*Brogaards Elvis*

*Ege's Tilda*

Første stævne + Vel overstået!

*Basse*

*Bjango*

*Rozie*

0
0
Svar på denne tråd

Isheste i hobro..
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 17:18

Du kan prøve at gå på www.vikingemarkedihobro.dk/ index.html

Og under links - mon du så ikke kan komme videre derfra?

God fest :-) det lyder fedt... selvom kristen konfirmation og vikinger er lidt fjernt fra hinanden i mit lille hoved *hihi*..

Mvh. Lotte_L

"Man får de teenagere man har fortjent!"
0
0
Svar på denne tråd

hypsalla
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 18:37

Okay, jeg ved godt, at det måske ikke lige er to ting, man forventer i samme sætning - konfirmation og vikingefest - men når nu festen bliver holdt ved Fyrkat virkede det ret naturligt. Og det er det kulturelle ved vikingetiden, der bliver lagt vægt på; ikke religionen. (for ja, asetro er nu en anerkendt religion)

TBD: Ja, jeg regner også med, at det bliver ret festligt. Udsmykningen bliver "klassisk" vikingepræget med bl.a. husfred i små lerkrukker som bordkort - hvor navnene kommer til at stå med runer på krukken. Det skal nok blive spændende.

Lotte: Ja, flot af mig... Jeg har arbejdet en del med vikingegrupperne i Hobro og omegn, men så langt havde jeg ikke lige tænkt. Det må være forkølelsen, der ikke er helt ovre endnu.

Caroline

A horse walks into a bar, and the bartender says:

Why the long face?

Med licens til at bitche!

0
0
Svar på denne tråd

Gå ind
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 19:48

på DI´s hjemmeside www.islandshest.dk og find den lokal klub der ligger nærmest de vil helt sikkert hjælpe

Vi bor desværre for langt væk

Venlig Hilsen

Line K. Jeppesen

Stuttri
Salg/kommision/Træning
www.123hjemmeside.dk/Nordhus
www.123hjemmeside.dk/Bjartur

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider