Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Beslagsmed Esbjerg området
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 11:01

Hvor finder jeg en beslagsmed i Esbjerg-området som opfylder flg. kriterier:

1. Han behandler min hest ordentlig, fx slår han den ikke - for fuld kraft ind i siden med sin hammer - som jeg oplevede han gjorde sidste gang.

2. Han er ikke en hidsig psykopat, som ser alle heste som et nødvendig onde.

3. Han giver 6. ugers garanti på sit arbejde. Dvs. at han - som jeg kan se andre gør - slår tabte sko på igen uden beregning.

0
0
Svar på denne tråd

dadd...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 12:24

Hmm kender nu et par stykker, men ikke nogen som lever op til dig!

For jeg kender ikke mange smede som give 6 ugers garanti, men et par uger! Og hvis hesten træder af hele tiden, er selve skoningen forkert!

Leisure mix + Pasture mix fra brogaarden sælges, jeg har et lille overskud, se præs...

Dejlige killinger bortgives til kærligt hjem, skriv for mere info!

0
0
Svar på denne tråd

Garanti på skoning
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 13:32

2 ugers garanti er bedre end 1, som hammer-smeden giver. Så hvem er det du kender i nærheden af Esbjerg, som giver 2 ugers garanti?

Jeg er ret ny i "hesteverdenen" og har kun haft hest i ca. 5 uger. Men bare i dette korte tidsrum, har hesten mistet en sko 2 gange. Smeden er den samme person, så hvis vi ser bort fra hans meget beklagelige omgang med heste, så fortæller du, at fejlen ligger hos smeden. Så forstår jeg også godt - som jeg har læst i en anden tråd - at mange smede giver 6 ugers garanti på deres arbejde!

0
0
Svar på denne tråd

Berger
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 16:50

Jeg har boet i Esbjerg indtil sidste år og brugte Bergers Smedie. De er lidt dyre, men supergode og giver 6 ugers garanti.

Tror dog det bliver svært, at komme ind, da de vist ikke tager flere kunder.....

Rideudstyr sælges - se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Hvem har
Forfatter: 
Dato:  15-09-2008 22:07

du brugt indtil nu?

Og hvor står hesten? Tit har de forskellige steder en smed tilknyttet jo.

Tjek smedelisten på Hestens værns hjemmeside...

Vh, Lene :-)

Hestemassage tilbydes af dipl. hestemassør

http://www.team-oestrogen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider