Hej Alle
Vil lige dele min erfaring med www.hestetransporten.dk/David Brodin
Er der en der fik tårene frem i mine øjne var det ham, i får nu historien.
Min hest har været på dyrehospitalet og blive opereret, og min plan var david skulle kører ham hjem til aalborg når han var klar, desværre gik der en mindre infektion i såret så måtte aflyse hjemtransporten 3 gange men hver gang holdte David hovedet koldt og sagde sådan var det jo desværre...Ingen sure miner...
De gange david har været forbi dyrehospitalet har han kigget til min hest og klappet ham for mig
ringet og fortalt at han har det godt....Behøver jeg sige mit lille hestehjerte blev meget varmt?
Dr. dyr ringer så torsdag og siger SÅ RIKKE SÅ KAN HAN KOMME HJEM.....weee ringer selfølgelig til David som straks går i gang med at arrangere den store tur fra Djævleøen til Aalborg.
Fredag ringer dr. dyr og siger at det helst skulle være torsdag eller fredag han skulle afsted da han ellers ville skulle stå der alene...ØVØV
Men IGEN David formåede at holde hovedet koldt, tilbød at hente hesten og opstalde ham i 1 døgn for mig
Han striglede og pussede om ham
Hvor finder man lige sådan et fantastisk menneske henne??
Og da min dejlige hyp kommer hjem var der ikke en svedplet på kroppen, og hvor var han velplejet.
Selv hovene fik David lige ordnet 
Sidder her med glædestårer i øjnene, over hvor fantasktisk et menneske han er og hvor sødt han behandlede min hyp 
David roste ham og sendte en lille gave med hjem til mig og hyppen...Et super lækkert underlag med logo....;) Endnu engang tak hvis du læser med herinde 
Så mange varme anbefalinger herfra 
MVH Rikke