|
|
| Rambo dækner - hvor??? |
|
|
Hvor køber i Rambo dækner. Gerne billigst. Her tænker jeg også på at købe i udlandet. Mht. at købe i et ikke euland, skal man så ikke betale told eller ??? Nogen der har nogen goe steder. Acheron
Alt fra hestedækner til ridebukser vaskes og repereres. Naturtørv, hamp til strøelse, samt HAYBAR Rokale-plejeprodukter NikWax imprægneringsmiddel HOTFIX Rhinstene Forhandles
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg sad den anden aften og søgte, da jeg også skal ha et par stykker. du skal købe indenor eu, for hvis det blir taget i tolden kommer du til at betale en del ekstra(min kæreste har lige prøvet det med noget halløj til bilen) jeg fandt en side i england, super billig, du kan få et duo omkring 6-800 kr billigere og wug regn dækken 700 kr billigere og overgang- og vinter 1000 kr billigere. har kigget mange sider og har ikke fundet dem billigere, nå men her er så linket www.discountsaddleryshop.co.uk/ index.php og portoen er 83 kr.
SUCCES AFHÆNGER AF EVNEN TIL AT GÅ FRA FEJLTAGELSE TIL FEJLTAGELSE UDEN AT MISTE GNISTEN !!!! DANSKE OLDENBORG HESTE - KAN OG VIL www.123hjemmeside.dk/devito-secret VITO, VINDER MED 9 POINT TIL SHD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad står |
|
|
punden i? Kan ikke lige finde valuta kursen nogen steder.
Mvh. Tine Equi-work.com Jobportalen for hestefolket Vil du gerne klappe en hest en gang i ugen i Tåstrup området? Kontakt mig for mere info Wet wrap bandager sælges se præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også fandt jeg den |
|
|
og den er ca 9,3, hvis andre skulle være interesseret.
Mvh. Tine Equi-work.com Jobportalen for hestefolket Vil du gerne klappe en hest en gang i ugen i Tåstrup området? Kontakt mig for mere info Wet wrap bandager sælges se præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi er nogle |
| Forfatter:  |
Jannie Tornvig |
| Dato:  |
29-08-2008 09:06 |
|
stykker der regner med at bestille nogle dækkener hjem fra omtalte side, og jeg kan da lige oplyse at portoen ikke er korrekt. Skriv en mail til dem for at få oplyst portoen til dk. Mvh Jannie
Hvorfor opstille et reglement uden at følge det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jannie... |
|
|
hvad har i fået oplyst mht porto?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| equestrianstore |
|
|
her plejer jeg at handle mine rambo dækner... rabat gives der gladeligt når der bestilles mange/flere på en gang Karina
Vil du ride en tur i Køge Ås/Vallø skov(Lidemark siden) med mig og min hest, så jeg kan se om disse skove er noget for mig? Send en PB:o)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg ville til hver en tid handle dem hos at horsecare...
Hilsen Jeanette
Ejer af skøn haffe...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
det er den porto der kommer frem på skærmen når man bestiller et dækken, den er stiger hvis man bestiller flere. hvis i skal ha mange er det måske derfor du har fået oplyst en anden pris.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fandt selv et billigt sted |
|
|
Alt fra hestedækner til ridebukser vaskes og repereres. Naturtørv, hamp til strøelse, samt HAYBAR Rokale-plejeprodukter NikWax imprægneringsmiddel HOTFIX Rhinstene Forhandles
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prøv hos Annette: |
|
|
For de, der gerne vil handle i Danmark og have mulighed fro at bytte osv. så vil jeg klart anbefale Annette og AT Horsecare. God service. Hun er super flink, billig - og du kan nok få en god handel hos hende, vil jeg tro! VH Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prøv her... |
Lene ♥Hurricane♥ |
01-09-2008 23:46 |
|
http://www.stald-direkte.dk Det er et rigtig godt sted at handle.
Det eneste man bør gøre bag en andens ryg, er at klappe den. Hilsen Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nethesten.dk |
AD-Edition |
02-09-2008 11:12 |
|
Da vi skulle bestille dækner (4 stk), skrev vi til et par forskellige danske forhandlere, og hos nethesten.dk fik vi virkelig slået meget af prisen!! Så vi skyndte os at bestille der, dæknerne kom ganske hurtigt, og med i kassen var sørme ganske gratis... oven i de mange procenter vi fik... en flaske vaskemiddel til dæknerne. Se det er da service og kundetække 
Fotografering, webdesign og grafiske løsninger
www.ad-edition.dk Se fotos fra Trakehner-begivenheder og de fleste fynske hestebegivenheder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| valuta kurser |
|
|
til en anden god gang kan man tjekke hvad ca. alt står i her : valutakurser.dk her kan du også indsætte et beløb og så regner siden ud for dig 
-Stephanie Med Bassebabyen Bandit og en ½ Mussepige Caliopi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|