Jeg melder hermed min ankomst som værende den der må kende denne situation bedst mulig da jeg har min daglige gang der. Har været ansat der og undervist samt redet og lavet/laver stævner for klubben. Kender Christer og hele hans familie godt og bare lige at få noget på det rene der er "kun" Linse, Regitze og Katharina. 
Nå, men.. Christer er ansat for Helsingør kommune som "pony-mor" siger: Daglige leder af ØRK. Dette er korrekt. Han underviser ikke på ØRK længere da man ikke har helt de faciliteter som man kan finde hos sådanne som Majlund så det er der han underviser.
Han kommer stadig på ØRK men så vidt jeg ved underviser han der ikke, men styrre bare personalet og rideskolen.
Det er LÆNGE siden ponyerne har stået på ØRK da vi igen ikke kan tilbyder perfekte faciliteter som ponyer som dem fortjener så de står nu hos Majlund hvor Regitze ridder dem. Katharina går i gymnasiet og koncentrere sig om det. Hvilket jeg synes er fornuftigt!
Linse kan jeg ikke fortælle om da jeg ikke kender hende, men hun underviser vist også..
Hvad angår Christers undervisning så ville jeg da MEGET gerne høre hvad Pony-mor har at fortælle om her...
Hans undervisning er super kanon og har man et problem så bliver det løst! Du ser aldrig hans ryttere ridde med hovedet under armen.. Alle ridder fornuftigt rundt på en springbane!
Du ser ikke han tæver ponyer eller ryttere(verbalt) eller lign. som visse andre undervisere her i området.
At han er blevet skubbet lidt af banen for sådan en som Hotho er der jo ikke meget at gøre ved, men dem som ikke lader sig følge med strømme og lade sig forblænde af Hotho og CSC Så er Christer et perfekt valg. Og tager hatten af for at han er som han er 
Håber dette kunne hjælpe lidt..
Har du flere spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig..
PS: Det med Hotho og CSC er ikke for at skabe en debat, blot min mening og det nordsjællandske ponyliv for tiden, (Som jeg håber på, på et eller andet tidspunkt falder il jorden igen).