Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvilken bærbar???
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 13:15

Jeg er indehaver af en gammel skærm og nu har jeg besluttet mig for at købe en bærbar.

Jeg har 5000.- at gøre godt med... ca plus minus, men det må kunne lade sig gøre.

Jeg er træt af at være lænket til førstesalen hvis jeg skal på pc, det er da rart at kunne sidde i køkkenet eller i stuen.

Hvad anbefaler kloge hoveder og kan jeg få en 17" til de penge?? Jeg har Windows XP og det ville jeg gerne have igen.

Kan nogle fortælle mig hvad jeg skal gå efter?

Jack Russelterrier til avlstjeneste

Stambogsført i DJRTK.

0
0
Svar på denne tråd

bærbar
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 13:30

www.wupti.com/Produkter/Computer-og- IT/Computere/WBAT:NOM-NQ2B08-XA1_ (Wupti1).html Jeg leder netop selv efter bærbarfor tiden, og stødte på denne, har fået en der er ret meget inde i det der IT til at kigge på den, og den lyder super god

Tag et kig på den ;)

- Nanna, min gamle islænder, elsker dig 4ever <3

Findes der noget så hårdt som at miste?

0
0
Svar på denne tråd

Det kommer nok an på
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 14:19

hvad du skal bruge den til.

Jeg har ingen forstand på computere, men jeg har for nylig selv købt ny bærbar. Jeg snakkede med nogle folk, der ved mere end mig om emnet, og de sagde samstemmende at jeg ikke kan finde en bærbar der ikke opfylder mine behov. Jeg skal nemlig kun bruge en bærbar til skrivemaskine og så til at gå på nettet til husbehov.

Jeg endte med at ringe til Dell og den flinke sælger hjalp mig med at sammensætte en computer. Det endte med at koste 3500,- + moms hvilket jeg absolut synes er fair.

Hvis du skal hente store spil, se film, lave meget grafik etc, kan det godt være du skal se lidt nærmere på hvad computeren skal kunne, ellers tror jeg sagtens du kan finde en udmærket computer indenfor dit budget :)

The great tragedy of Science - The slaying of a beatiful hypothesis by an ugly fact.

Thomas Henry Huxley

0
0
Svar på denne tråd

ikke wupti
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 14:51

jeg ved ikke helt hvor du skal købe en henne.. jeg købe en LG bærbar ved en, men han er lukket... og den købte jeg for 4000 kr... men ved ikke om du kan købe en ny computer med XP på.. jeg tror kun du kan få med det nye vista.. men det er altså også okay, når man lige har vænnet sig til det..

men du skal IKKE købe noget ved wupti.. det vil jeg anbefalde kraftigt imod... jeg købte en computer, som de skulle sende med posten. og jeg indbetalte beløbet.. efter 14 dage var ingen computer kommet, så vi ringede der ind.. der var sket en fejl og han ville sende den hurtigst muligt.. efter endnu 14 dage var den stadig ikke kommet.. så ringede der ind igen og var virkelig sur.. og sagde at hvis jeg ikke havde den næste dag ville jeg have mine penge tilbage.. jeg havde den så næste dag.. men der var noget galt med den, så vi måtte sende den retur.. de sagde så at de sagtens kunne lave den, de sku bare have en reservedel på lager og der ville gå 2 arbejdesdage.. men der skete ingenting så efter en månedes tid ringen frem og tilbage ville jeg have mine penge igen, da jeg var godt træt af det.. men det ku jeg ikke få pga alt muligt.. og ifølge købeloven sku jeg have mine penge tilbage.. det endte så med at jeg fik mine penge tilbage efter et halvt år... så det var første og aller sidste gang jeg skal bruge wupti... og har hørt flere klage over dem..

så vil anbefalde dig at købe en i en butik, hvor du kan gå ind og tale med en ansigt til ansigt hvis der blir et eller andet i vejen..

Hvad er bedre end en fjordhest? {>
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 15:06

Her kan du sammenligne priser på bærbare, indefor nogle kriterier du selv vælger.

www.edbpriser.dk/Products/ Showsubcategory.asp

Rose - og Kongejordens Cardiff

Cardiff mangler en part!

Læs mere her:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/128952/2/

0
0
Svar på denne tråd

Sådan!!!
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 15:27

Det er lykkedes mig at få fat i en gammel bekendt der fortalte mig hvad jeg skulle købe. Jeg har købt en Acer gennem Coops Net-torvet til en rigtig god pris. 17" tommer skærm som jeg gerne ville have. Nu får jeg besked når den er klar til afhentning i min lokale SuperBrugs.

EDBPRISER.DK er en rigtig god hjemmeside, takker for tippet

Jack Russelterrier til avlstjeneste

Stambogsført i DJRTK.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider