Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Back on Track ris og ros
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 23:07

Jeg over vejer at anskaffe mig nogle Back on Track produkter til min hest.

Men vil meget gerne høre om jeres erfaringer med Back on Track både RIS OG ROS.

Hilsen Laila

New Forest og Tinker/Irish Cob STYRER.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 23:18

Jeg har et sæt staldbandager/gamacher til min som jeg ikke har brugt så meget endnu da han har været på døgnfold, så virkningen kan jeg ikke sige så meget om, de tog ikke "græs"-gallen som der stod de kunne, det er så gået i sig selv nu.

Det eneste jeg kan sige om dem er kvaliteten!

Jeg har lige leveret mine tilbage til reklamation da der var huller OVERALT forneden, samt syningen var gået forneden i den ene. De anbefaler hesten GÅR rundt med dem et par timer om dagen, og det fik min lov til, men det kunne de altså absolut ikke klare :(

Mvh Mie

0
0
Svar på denne tråd

back on track er guld værd
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 23:32

min gamle militaryhest står med dækken, bandager og knæ bandager 24/7 og det er nogle fantastiske produkter!!!!!

ja mine gamacher er os ved at være lidt slidte i syningen men kan man kritisere det når de som sagt er brugt hverdag siden marts???

og de virker!! eneste gang de ikke har haft nogen effekt har været pga de rhar været noget andet i vejen som har krævet dyrlæge - så egentlig meget heldigt at de ikke skjuler alvorlige skader ....

men ja kan kun rose deres produkter.... - har os et ridedækken der fra som bliver brugt under galoptræning som kan være ret hård for en military hest men hun er altid klar dagen efter når hun har haft back on track på!!!!!

0
0
Svar på denne tråd

Back on Track
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 08:16

Jeg har rygvarmeren til min hoppe og hun elsker den. Hun falder helt i staver, når hun har den på Jeg købte den fordi hun har lidt bøvl med ryg og lænd og det er blevet bedre.

Har også håndledsbandager eller hvad de hedder til mig selv, pga. museskade. Jeg vil ikke undvære dem De kan ikke fjerne skaden, men de lindre smerterne en del.

til Back on Track.

hilsen Jane

Ghandi

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Sov sødt

www.milan-cherie.dk

0
0
Svar på denne tråd

!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 08:28

har en rygvarmer og dankunne mærke forskel på min hest da den havde ondt i ryggen og havde stået med den i to dage! har lige bestildt gamascher til ham som han skal stå med pga se skade i forbenet så er spændt på resultatet

0
0
Svar på denne tråd

kan fortælle dig
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 15:29

at jeg lige har købt BoT gamascher til hesten, der har fået en skade inv. side af forknæet. I dag, da jeg hentede hende fra fold, ømmede hun sig og støttede helst ikke på knæet. Hun fik gamasher på i 20 min., mens jeg mugede ud, og var spændt på reaktionen. Hun haltede IKKE!! Ikke engang øm.

Og de andre dage hun har haft dem på (lige købt dem), samme reaktion. Hun har aldrig gået bedre, efter en time med dem på. Men selvfølgelig skal man så ikke bare tage ud at skamride dyret *S*

Det samme med mig selv. Jeg har en rygvarmer og en hånd-bandage, og vil gerne have meget mere. Når jeg har haft min stramme led-gamashe på, fra matas et døgn, giver jeg op, og tager BoT på.

Jeg bruger ikke BoT til alt - men jeg bruger det som sidste - og bedste - udvej. Men det er kun nødvendigt, når det er SLEMT, og alt andet er prøvet.

Lone

Ponyer søger nyt hjem! Vant til børn og ridning. Århus.

Jeg keder mig, derfor er jeg her :)

Healing tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

mmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 17:00

min bandager var også fuldt af huller efter ca 2 mdr.og de kunne ikke byttes da der blev sagt, det var pga.slidtase.

og de kunne dårlig lukke om benene på hesten og hvis benene var hæve så ville jeg være sikker på de ikke kunnes lukkes,

det var de største man kunne få.

så jeg køber ikke mere fra dem.

Lillelund´s Miss Nia : Welsh Mountain

Calypso Alsidig : Dansk Varmblod

Lexington : Holstener

og nu også

Springborgs Heart Lady

0
0
Svar på denne tråd

Super!!
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 17:18

Jeg købte hasvarmeren til min hests ene ben, da hun har spat. Den er rigtig go' og giver en fantastisk varme til leddet.

Og det er funktionel og følger leddet fint = god bevægelsesfrihed.

Selv har jeg en halsedisse til f.eks. kolde dage i ridehallen - da jeg hurtigt får nakkesmerter, hvis jeg spænder af kulde. Halsedissen giver en rigtig go varme. Jeg kan også finde på at bruge den hjemme, hvis jeg har ondt i nakken. Og derved undgå at spise smertestillende medicin.

Vrinsk fra Esma

Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..

Supersmart sæt tøj i str. 40 sælges. Figursyet jakke + lækre bukser i 100 % hør samt tilhørende lille top. Gevinst!!

Se min præsentati ...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 20:07

Jeg fik et par BOT staldbandager med velcro i sommer, da min hest har hård galle i bagbenene. Alm. staldbandager gør selvfølgelig gallen mindre, på dagen hvor hesten står med dem, men jeg må ikke springe én dag over, og gallen er hård uanset.

Men BOT har gjort det blødt og mindsket det betydeligt efter 1 måneds brug -også når jeg holder pause med dem.

Jeg var til dyrlægekontrol hos Sune fra Faxe Hesteklinik forleden, og han kunne tydeligt se forskel på min hest, uden at jeg nænvte det for ham. Jeg fortalte ham bagefter om BOT, og virkningen kunne han kun nikke genkendende til

Så stor anbefaling herfra

Mvh.

Kristina og Mademoiselle

Du kan også hjælpe: www.wspa.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tøj.....
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 21:25

Er der nogen der har erfaringer med trøjerne/ t-shirts fra BoT?

Overvejer nemlig at købe til min kæreste. Han er tømrer, og har tit rygproblemer.....

Hilsen Camilla

Du godeste! Jeg pustede vrangen ud på mit hoved.

(Steen og Stoffer)

0
0
Svar på denne tråd

Alle produkter
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 22:50

...kan du roligt købe.. mega gode.. Jeg har piskesmæld, og STOR gavn af produkterne :-)

Pilevadgaard..

se vores hjemmeside: HER

Forhandler af REGULATOR COMPLETE ...

Vi har 2 barockpinto føl fra i år til salg, fulde papire fra KWPN

0
0
Svar på denne tråd

BoT.....
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 08:09

jeg har købt en hasbandage til min hest og jeg har kun ros til BoT. Den virker som den skal.

Ingen kender dagen før solen går ned......
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ELSKER
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 08:35

min trøje, det er det bedste jeg nogensinde har købt (trods dens lident flatterende udseende).. Jeg har en veninde med meget, meget dårlig ryg og det er også det bedste hun har oplevet...

Vi bruger begge vores til at sove i og det er nok, så hjælper det også til at man har det meget bedre om dagen...

De venligste hilsner Marie...

OBS!!!! Søger en der kan lave en fin blyantstegning for mig.. Se mere i mit indlæg på leverandører og...

www.sandersvig.dk

0
0
Svar på denne tråd

piphas
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 08:36

Jeg købte en hest med piphas (en stor væskeansamling på hasen) talte med dyrlæge mm for at få tømt den, men alle svare jeg skulle leve med hesten havde den..Købte en bot efter 14dage var der tydelig forskel og i dag kan man slet ikke se hesten har/haft piphas, så min bot den vil jeg ikke undvære:-)

vil dog som andre skriver sige remmene blev hurtig slidte, jeg så har selv syet nogle forstærkere på gamachen..

mvh Karin

Tilridning tilbyde vestsjælland.. se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

erfaring
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 15:40

jeg har ikke selv erfaring men kender nogle stykker som har god erfaring... Både med Tshirts og bandager...

Jeg har kigget lidt og syntes det er halvdyrt - er der nogen der kender det billigste sted at købe produkterne????

evt billigere i udlandet???

Hilsen Trine

Medlem af Kongelundens Rideklub - Klubblad & Stævneudvalg

__________ALLROUND HEST KØBES__________

maks 65.000 kr

***** se min præsentation ******

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider