|
|
| God heste transporter, Århus |
|
|
Hejsa, hvem flytter heste i Århus området efterhånden? Fik anbefalet en fra Hadsten af Peter sidst, men må indrømme, han var for hård. Han/hun skal være rolig, og have en stabil trailer til to heste eller en lille transport-vogn, hvor de kan vende derinde. Kom med jeres gode viden.  Lone
Ponyer søger nyt hjem! Vant til børn og ridning. Århus.
Jeg keder mig, derfor er jeg her  Healing tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Århus Hestetransport |
|
|
Villalejlighed i Roskilde sælges Se min præsentation. ................... Dækken sælges eller byttes. Se min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak :) ......... |
|
|
1000 tak for tip, flere modtages med kyshånd. Glemte at skrive, de gerne må være gode til heste, der panikker ved transport. Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flere...... |
|
|
flere gode tips??  Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Michelle Moeslund har flyttet min og min venindes heste flere gange og jeg kan kun anbefale hende  God stor bil til at trække den rigtig lækre store trailer, og så kører hun bare rigtig pænt. Hun er meget rolig og tålmodig. Og så synes jeg faktisk ikke, hun er særlig dyr. Hendes hjemmeside hvorfra hun sælger rideudstyr: http://www.m-hestesport.dk/shop/ Prøv evt at ringe til hende, hvis du vil vide mere om trailer, pris eller andet.
4 stk. 120 liters fodertønder sælges. Kun 100 kr. pr. stk. Kan afhentes i Århus.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Equitranz fra Vejle |
| Forfatter:  |
Marian Hvolby ☻Soames☻ |
| Dato:  |
18-08-2008 22:13 |
|
Hej Lone. Jeg har brugt Trine fra Equitranz. Meget professionelt og en meget lækker bil med plads til to heste. Der er fuld forplejning under køreturen. Sikker og trygt blev vi fragtet 50 km min hest og jeg. Vi skulle køre fra Auning til Hadsten. Pris meget ok. Jeg var ikke et øjeblik i tvivl om, Trine bare havde styr på det hele. Rolig og sikkert fik min hest et lille skub af Trine, det varede under et minut at få min hest i traileren. Jeg kan varmt anbefale Trine. Søg på google
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
|
|
mange tak for svar. Rart med lidt tips. Jeg hælder dog efterhånden mest til en lille lastbil, det er ikke det værste at få hende ind i traileren, men hun har klaustrofobi (også i små stalde) og begynder så at panikke, ryste, skumsvede etc. så har I flere tips til lastbil-transportere, så sig frem  Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klaustrofobi... |
|
|
Hvis hesten har klaustrofobi så er det da en stor hestetransporter/lastbil (som f.eks. Århus Hestetransport) og ikke en lille lastbil du skal vælge da heste med klaustrofobi også nemt kommer til at føle sig klemte i de små lastbiler. Pøj pøj med det... Pia
Villalejlighed i Roskilde sælges Se min præsentation. ................... Dækken sælges eller byttes. Se min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn.. |
|
|
jamen dog Lone flytter du også ude fra Kim af ? Jeg kan overhovedet ikk stå inde for michelle moeslund , jeg kunne ikk finde på at bruge hende til at flytte caliopi igen .. men der imod Lisbet Bang som hentet caliopi og bandit ude fra kim af da vi flyttet hun er bare super dygtig !! Min hest der plejer at tage to timer at få op i en trailer , og gå fuldstændig amok under køreturen .. er ikke bange mere , tager maks 15 min at få op og står fuldstændig stille !! Lisbet Bang er super 
-Mie Med Mussepigen Caliopi og en ½ Bassebaby Bandit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nåda??? |
| Forfatter:  |
Moeslund |
| Dato:  |
21-08-2008 21:53 |
|
Kære Mie- hvad gør dog at du ikke kan stå inde for mig som transportør mere? Caliopi havde da en stille og rolig læsning- køretur og aflæsning da vi sammen transporterede hende fra Hasselager og ud til Kim? Husker en glad hest både før og efter aflæsning da vi brugte 10 min på at se hende og ven falde til på folden..? Jeg ville sætte pris på noget konstruktiv kritik så jeg kan forstå hvad jeg har gjort fejl og ikke mindst forstå grunden til at du ikke kan stå inde for mig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa.... |
|
|
tak for svar. Jeg er endnu ikke helt sikker på, jeg flytter. Hesten er ligefrem begyndt at kunne gå igen, havde ellers opgivet hende totalt efter forkert beskæring etc.  Men hvis det bliver værre igen, behøver jeg ikke ridehal. Ja, måske en stor lastbil. Jeg er lidt på herrens mark. Min hest er rigtig træls at flytte, men vil helst ikke bedøve hende. Nu må vi se  Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg bakker Michelle 100% op. En så negativ udmelding burde i det mindste begrundes, så et "forsvar" er muligt. Må igen understrege, at min veninde og jeg har været 100% tilfredse med Michelle, de gange vi har benyttet hende. 
4 stk. 120 liters fodertønder sælges. Kun 100 kr. pr. stk. Kan afhentes i Århus.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Moeslund |
|
|
Hej Michelle, det var min hest der blev hentet i hasselager og kørt ud til kim, mies var den som i hentede i ålborg.. jeg vil ikke svare på Mies vegne, blot lige rette at det var hendes der havde den lange tur.. Personligt havde min hest en dårlig oplevelse da han kørte fra hasselager af og til Sabro med hovedet under forbommen, men dette vidste ingen af os jo at han ville gøre. Men efter det er han blevet transporteret i en trailer med lidt mere plads foran da der ikke er indbygget sadelrum og så med forbommen sat ned - nærmest til ponyhøjde, og dette gør at han står helt stille og roligt.. men ja det var min som var den "lette" at læsse den dag 
-Stephanie Med Bassebabyen Bandit og en ½ Mussepige Caliopi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har også .... |
|
|
udelukkende positive oplevelser med Moeslund. Både med sikkerhed, service, priser og ikke mindst kæmpe tålmodighed  Hesten stod engang i 3 timer uden at ville op pga. bedøvelse. Og på intet tidspunkt blev der gjort noget jeg ikke kunne stå inde for! Og skal lige siges at jeg er en MEGET "pyller" ejer hvad angår transport af min hest, Så kun positivt herfra.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Horsetravel |
|
|
Jeg kan kun anbefale HorseTravel. De har kørt mine heste på lange ture, og jeg er dybt imponeret. Min lile 3 års går lige op, kan læsses om uden problemer (fra en transport til en anden) og ankommer tør, afslappet og gumlende på hø:) Min vallak var ikke læsset af andre end mig i 4 år, og han fulgte lige op i bilen efter Martin. De kører så pænt og har super gode forhold i bilerne, overholder tider, ringer både inden de henter, når de har hentet, inden de ankommer osv. Jeg har kun godt at sige om dem, og er sikker på de vil give din hest en god tur. Bedste hilsner Nadja - en meget tilfreds Horsetravel-kunde:)
Come back for just one moment Your star looks bright I'm still wondering why your time here on earth was so short and I can't seem to get it right you'r still missing in my life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|