Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Kromix
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 15:38

Vi har fået hvalp og det er bare dejligt med lidt liv i huset .

Han har ved opdrætteren fået Kromix. Vi har fået en sæk foder med, så det er jo fint at han kan blive ved med at få det han plejer. Men er det godt det foder ?

Kunne rigtig godt tænke mig at høre nogle erfaringer med det foder..

Hilsen
Chirie

www.Dahlsminde.dk

Kunne du tænke dig at passe/ride en pony som var det din egen så ring/skriv til mig..

0
0
Svar på denne tråd

Kromix
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 15:56

Jeg fodrer selv med det, og sys det er et rigtig godt produkt til prisen. Før brugte jeg royal canin, og der spise hun konstant og skulle ud og "lave" op til flere gange dagligt, nu gør hun det morgen og afte og det er små portioner der kommer ud, så der er en god optagelse af fodret..

Nogen der ved hvor man kan købe det omkring amager????

Lev dagen, som var det den sidste
0
0
Svar på denne tråd

hm....
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 20:53

min hvalp fik det også der hvot vi købte ham. Dog har vi næsten en hel sæk stående, da han hurtig blev træt af det, og vi skiftede til dyrlægens foder, som han fungerede meget bedre på- Husk altid at gøre foder skift over en periode, så maven kan vænne sig til det ny foder.

mener vi kiggede på nettet dengang vi købte ham for at indersøge foderet, og det er ikke lige så godt som eks. olivers og alle dyrlægens fodre, men det er heller ikke helt skidt... så vidt jeg husker - du må ikke hænge mig op på det!!

0
0
Svar på denne tråd

Tak for..
Forfatter: 
Dato:  07-08-2008 01:16

Tak for jeres svar. Ja jeg ved ikke så meget om det og har heller ikke hørt om så mange der fodre med det. Så det er jo derfor jeg søger indformation om det. Så hvis der er flere der har erfaringer med Kromix, vil jeg rigtig gerne høre om det..

Hilsen
Chirie

www.Dahlsminde.dk

Kunne du tænke dig at passe/ride en pony som var det din egen så ring/skriv til mig..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider